Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hvem har billigst .no domene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker WebDeal.no og er veldig godt fornøyd med dem. Her får jeg 40Mb webhotell og 40 e-postadresser (som jeg kan sette opp og administrere selv) for 17,- pr mnd(!!)

 

Supporten hos disse er også veldig bra! Hvis ikke du finner det du trenger på den meget gode supportwebben er du garantert svar innen 24 timer og som regel tar det ikke mer enn et par timer før du får svar.

 

Et komplett webhotell med domeneregistrering og 40Mb webhotell koster bare 791 kr pr år.

 

Jeg er ihvertfalll veldig godt fornøyd med WebDeal og vil anbefale dem for så mange jeg kan.

 

Her finner du dem: http://www.webdeal.no

Lenke til kommentar

Quote:


PlastBox skrev (2002-10-25 08:11):

er tingen. Vet ikke om han som driver det selger til priv. personer lenger men hvis flere folk prøver og kjøpe av han sier han sikkert ikke nei.


Du får no j***** med plass på webhotellet også



 

må ha et organisasjons nummer for å registrere et .no domene.. så vis det er slik jeg tror det er... så er det å selge til privatpersoner uten org nr ulovlig dessuten ville ikke norid tillate det.... mulig du tenkte på .org domene f.eks .. ville bare si det =) ingen attack av deg eller zontac :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-25 18:24, skrev Stygg:

Sjekk priser i forhold til størrelse på webhotell her da.. 10Mb webhotell for 39,- pr mnd hos domeneshop.no..

WebDeal har 40Mb webhotell for 17,- pr mnd.


-stygg



Quote:


Den 2002-10-25 07:56, skrev Nichlas:

Jeg kan på det varmeste anbefale Domeneshop. Lave priser og veldig bra support. Ta en titt på



"skal opprette en .no domene men lurer på om noen vet om moen billige noen?" Kan ikke helt se at han spør om webhotel her. Hvis han også skal ha webhotel, så virker jo WebDeal sitt tilbud veldig bra. Hvis han klarer seg med en enklere løsning, så får han 20 mb gratis hos f.eks home.no...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...