Gå til innhold

BC Beta snart?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

https://beta.worldofwarcraft.com/expansion/

ser ut som Beta nærmer seg (eller hvertfall Alpha :p ). Skulle likt å hatt en beta-key :yes:

"The existence of the Friends and Family Alpha Test and all elements thereof (including without limitation this Agreement) is confidential, and you agreement to maintain secrecy associated with the Friends and Family Alpha Test until such time that Blizzard releases such information publicly."

mmm, confidencial lol, smart å legge på public url :tease:

Endret av zbegra
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Blizzard har allerede sagt at det blir ingen open beta.

6733272[/snapback]

:cry: Skulle ønske jeg hadde en closed beta key.

Skrevet

..men samtidig taper dem tid og penger..slik spillindustrien funker..slipp ut tidlig, fin bugs, fiks dem over de kommende årene..altså fleste spill får fix i ca. 3 mnder..så "forlatt" av selskapet...

Vi kan bare være glad WOW krever regelmessig updates! :p

Skrevet
..men samtidig taper dem tid og penger..slik spillindustrien funker..slipp ut tidlig, fin bugs, fiks dem over de kommende årene..altså fleste spill får fix i ca. 3 mnder..så "forlatt" av selskapet...

Vi kan bare være glad WOW krever regelmessig updates! :p

6733462[/snapback]

Penger er i hvert fall ikke noe problem for Blizzard. Greit nok at de vil tjene penger på ALT, men litt må de legge i videre utvikling også slik at det blir best mulig.

Skrevet
"Best mulig"?

Målet er å lage produktet "bra nok".

6734355[/snapback]

Som utvikler ville jeg heller hatt som mål og laget et spill "best mulig" enn "bra nok". ;)

Skrevet

Bare US som får CB? (Det var jo konk her oxo, men jeg kan tenke meg at dem blir sendt over til us! :) )

Har en venn som vant en key på lvle flest lvl 20 folk, kanskje jeg får testa hans acc :)

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Hvorfor meldte ikke jeg meg på!? :'( Alle som var meldt på den konkuransen fikk en key...

Skrevet
Ingen open beta?? Jo mer ting testes, jo bedre blir det..

6733314[/snapback]

det er blizz du også snakker om sant?

ikke spilt wow så lenge du vel? :)

"godkjent" holder i lange baner for blizz.

Skrevet
Ingen open beta?? Jo mer ting testes, jo bedre blir det..

6733314[/snapback]

det er blizz du også snakker om sant?

ikke spilt wow så lenge du vel? :)

"godkjent" holder i lange baner for blizz.

6736891[/snapback]

Hvorfor gidder de i det hele tatt forbedre det så mye som de gjør for tiden da? Wow er jo "godkjent" for lengst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...