DilliMusic Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 hvordan få tak i folk til et band? tenker på musikk stil som coldplay, keane og slikt.
PelsJakob Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 Har du forsøkt å annonsere på din lokale musikkforretning, i (lokal-)avisen og på forskjellige nettsteder? Når det gjelder nettsteder, har jeg personlig god erfaring med Sound1 og Bandindex, men det finnes også andre fora.
figure_02 Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 SLiter litt med det selv, bor i et veldig lite sted, ingen som spiller noe her, har akk begynt på musikklinja, men alle spiller i band fra før av, ville syntes det hadde vært litt flaut å sette annonse i avisa men, på den lokale sjappa hadde nok vært en god ide!
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Hvis du bor i molde kan jeg jo være med jeg
Kenny Bones Skrevet 31. august 2006 Skrevet 31. august 2006 Hvor bor du da? Hva spiller du? Evt synger du?
DilliMusic Skrevet 6. september 2006 Forfatter Skrevet 6. september 2006 bor i fr.stad. jeg synger. spiller ikke.
EVH Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Det er desverre ganske vanskelig å finne folk til band.. Har sliti ganske mye med det selv.. Letteste måte er å snakke med bekjente, og kanskje de har bekjente som driver med det.. eller venner av de igjen. Jaja, du skjønner tanken. Slik jeg får tak i folk nå hvertfall. Og selvfølgelig blir det lettere, jo fler du kjenner/ blir kjent med innen miljøet. Bare dra tak i folk, spør i den lokale musikksjappa, vær litt på hugget. Som vokalist er jeg nesten helt sikker på at det er mange som leter etter en som deg, men som ikke kan finne deg..!
F.Mackey Skrevet 6. september 2006 Skrevet 6. september 2006 Virker ikke som dette er et problem i Bergen. Her er det så mye å velge i at jeg dør på meg.
Snorre Skrevet 7. september 2006 Skrevet 7. september 2006 Vel, dersom noen i Bergen trenger en pianist/keyboardist er det bare å sende meg en melding Forøvrig spiller jeg bare pop-rock/indie-rock/indie-pop og alternative så er ikke så mange band jeg hadde likt å være med i akkurat. ^^
Mathiasman Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Virker ikke som dette er et problem i Bergen. Her er det så mye å velge i at jeg dør på meg. 6817290[/snapback] I metal osv ja, men ikke av Beatles og 60-talls musikanter
paranoide Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 St.Croix = Crap Øvet der før med det gamle bandet mitt.
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Skrevet 12. september 2006 St.Croix = Crap 6846777[/snapback] No shit. Men er alikevel endel musikere du kan komme over der.
Snorre Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Virker ikke som dette er et problem i Bergen. Her er det så mye å velge i at jeg dør på meg. 6817290[/snapback] I metal osv ja, men ikke av Beatles og 60-talls musikanter 6846552[/snapback] Hadde jeg bodd hvor nå enn du bor skulle ejg gjerne joinet.
sigurd90 Skrevet 15. september 2006 Skrevet 15. september 2006 Hei. Du kan jo gå litt rundt i butikker og se om noen som søker en vokalist har hengt opp en lapp. Du kan også prøve å lage en tråd på Riff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå