Janak Skrevet 23. august 2006 Skrevet 23. august 2006 (endret) Heisann! Har nettopp formatert hardisken og har lagt inn all programvare på nytt. Når jeg setter opp outlook for mail, får jeg følgende feilmelding når jeg trykker på test kontoinstillinger; "send e-postmelding som test .... Mislyktes". Alle de andre punktene blir godkjent, dvs de får en grønn hake ved siden av seg. Jeg kan laste ned e-post uten problemer, men jeg får ikke sendt. Jeg bruker proxy. Maskinen kjører følgende oppsett; Asus A8N32- SLI HK Win XP pro Microsoft Office 2003 (student utgave) Norton Internet Security 2006 Hvis noen har noen ideer så er jeg evig takknemmelig! Jan Endret 25. august 2006 av Janak
Janak Skrevet 24. august 2006 Forfatter Skrevet 24. august 2006 Ingen som vet noe om dette problemet??
Janak Skrevet 24. august 2006 Forfatter Skrevet 24. august 2006 Det regner jeg med, det er en online.no konto.... Eller var det ikke det du mente? Jan
jh_ Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 Det regner jeg med, det er en online.no konto....Eller var det ikke det du mente? Jan 6736081[/snapback] Prøv å sett smtp.online.no som SMTP server. Tror ikke mail.online.no funker.
Janak Skrevet 25. august 2006 Forfatter Skrevet 25. august 2006 innkommende server pop.online.no utgående server smtp.online.no Slik har det stått hele tiden... Feilmeldingen jeg får er kontroller feltet e-postadresse Skjønner ingenting, d har jo fungert knirkefritt før
Janak Skrevet 25. august 2006 Forfatter Skrevet 25. august 2006 Liten tue kan velte store lass Hadde glemt å krysse av for "serveren for utgående post krever godkjenning" Takk for hjelp uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå