Jump to content
Sign in to follow this  
Lassjus

Frontpage server extensions

Recommended Posts

Jeg har laget noen småting på siden min som krever at jeg må bruke server extensions. Dette er for eksempel et lite diskusjonsforum. Hvordan fungerer disse Frontpage server extensions? Et sted leste jeg at man ikke må laste opp siden sin med ftp hvis man skal bruke frontpage server extensions, hvordan skal man da laste opp sidene sine?

Håper noen har vært borti problemet før.

Vet at dette ikke er helt riktig forum, men vet ikke helt hvor jeg skal skrive dette..

--Lassjus--

Jeg har laget noen småting på siden min som krever at jeg må bruke server extensions. Dette er for eksempel et lite diskusjonsforum. Hvordan fungerer disse Frontpage server extensions? Et sted leste jeg at man ikke må laste opp siden sin med ftp hvis man skal bruke frontpage server extensions, hvordan skal man da laste opp sidene sine?

Håper noen har vært borti problemet før.

Vet at dette ikke er helt riktig forum, men vet ikke helt hvor jeg skal skrive dette..

--Lassjus--

6727138[/snapback]

Du må da laste opp innholdet ved bruk av et menyvalg i Frontpage.

Har prøvd det, men frontpage vil ikke koble seg opp til serveren. Har nettopp kjøpt domene fra Nameunit.com.

Har lest rundt at man trenger å installere noe som heter server extensions på serveren.

Dette er noe webhotelet må sette opp for deg. Ut i fra det jeg kan se, kjører Nameunit.com kun linux servere uten noen form for FP eller annen MicroSoft støtte.

Kan alltids sende en mail til dem for å spørre om de støtter det, eller kan implementere det på din konto, men jeg tviler vel strengt tatt på at de vil gjøre dette uten at det vil koste deg noe.