FuzzFuet Skrevet 22. august 2006 Skrevet 22. august 2006 Når jeg logger på en server og har spilt i ca 5sek, fryser skjermen og jeg får denne meldingen slengt i trynet: Hva betyr det og hva er galt?
jurg Skrevet 24. august 2006 Skrevet 24. august 2006 (endret) Når jeg logger på en server og har spilt i ca 5sek, fryser skjermen og jeg får denne meldingen slengt i trynet: Hva betyr det og hva er galt? 6726196[/snapback] Start spillet som administrator. Endret 24. august 2006 av jurg
FuzzFuet Skrevet 25. august 2006 Forfatter Skrevet 25. august 2006 (endret) Jeg er jo logga på som administrator, har jo nesten spilt 350timer før på denne kontoen Endret 25. august 2006 av LockNess
hugRmunR Skrevet 25. august 2006 Skrevet 25. august 2006 Kan jo være Punkbuster som er på tur... Ikke det mest stabile anti-cheat programmet
FuzzFuet Skrevet 25. august 2006 Forfatter Skrevet 25. august 2006 Vet, men jeg har innstalert det på nytt 2 ganger og oppgradert det. Men det funka ikke. Blir despetat snart nå!
Siomir Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 (endret) Vet, men jeg har innstalert det på nytt 2 ganger og oppgradert det.Men det funka ikke. Blir despetat snart nå! 6740605[/snapback] Jeg hadde samme problemet, jeg måtte forandre noen ting i Local Security Policy så flere enn bare administrator hadde rettigheter....som vi alle vet så er det en extra administrator sammen med den kontoen du oppretter ved installering av windows...jeg skal se om jeg finner ut hva jeg gjorde også legger jeg det ut her. Sjekk at ikke noe i user right assignments som bare administrator....det skal faktisk stå administrators...hvis du ikke får endret det til administrators så bruk pcnavnet ditt istede og legg det til...det er det jeg gjorde hvertfall:) skal se om jeg finner ut akkurat hvilken jeg endret...jeg tror jeg endret 3-4 stykk...grunnen til at dette har skjedd er spyware på maskina di som har forandret den....kjør scans og få det fjernet først. Endret 29. august 2006 av Sk8on
FuzzFuet Skrevet 3. september 2006 Forfatter Skrevet 3. september 2006 Kan du forklare litt mer hvordan du forandret ting i "Local Security Policy"? Og hvor finner jeg "user right assignments"? Bruker norsk XP Pro SP2 skjønner du
Siomir Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Kan du forklare litt mer hvordan du forandret ting i "Local Security Policy"?Og hvor finner jeg "user right assignments"? Bruker norsk XP Pro SP2 skjønner du 6798693[/snapback] Driver å finner det ut...maskina mi har vært nede noen dager så jeg har ikke fått tid...skal undersøke det nå^^
FuzzFuet Skrevet 4. september 2006 Forfatter Skrevet 4. september 2006 (endret) Driver å finner det ut...maskina mi har vært nede noen dager så jeg har ikke fått tid...skal undersøke det nå^^ 6799407[/snapback] Fint Takk skal du ha! Endret 4. september 2006 av LockNess
FuzzFuet Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 (endret) Funnet ut noe? Fandt denne guiden, men jeg finner ikke "Local Security Policy" Eneste som er i "Administrative verktøy" mappen er dette: Hvor finner jeg "Local Security Policy"? Endret 10. september 2006 av LockNess
FuzzFuet Skrevet 18. september 2006 Forfatter Skrevet 18. september 2006 *bump* Ingen som har noen forslag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå