Gå til innhold

Lydproblemer i Far Cry


Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om dette skal være under Audio eller Spill, men jeg prøver her.

 

Som emnetittelen sier, jeg har et problem med Far Cry som er utelukkende lydrelatert.

På tilsynelatende tilfeldige tidspunkter, går lyden over i en høy (veldig, veldig høy), skjærende statisk, og jeg må bare slå av høytalerene før jeg drives til vanvidd.

Første gangen dette skjedde aktiverte jeg Compatability Mode i lydmenyen, og det så ut til å ha løst problemet, helt til det skjedde igjen en time eller så senere.

Dette har ikke skjedd i noen som helst andre situasjoner enn mens jeg spiller Far Cry, ingen andre spill, programmer, musikk, eller annet har prestert å fremkalle den samme støyen.

 

Problemet minner om det som er beskrevet her: http://forum.teamxbox.com/archive/index.php/t-417991.html - Merk at jeg spiller Far Cry (ikke Instincts), og på PC sådan.

 

Spørsmålet blir altså om noen andre har hatt, eller har, det samme problemet, og om det med sikkerhet kan sies å være spillet som forårsaker det (gjerne at spillet går dårlig sammen med lydkort x eller liknende); jeg håper å kunne få eliminert alle mistanker om at det er noe alvorlig galt med høytalerene eller lydkortet mitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...