Gå til innhold

Gratis online poker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om en plass jeg kan spille gratis på nett.

Har ikke lyst å spille om penger, bare litt for gøy.

De fleste pokersidene sier jeg kan spille gratis, etter at jeg har overført live cash på en konto....

Jeg vil ha helt gratis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har spilt en del på www.triplejack.com og syntes den siden er veldig grei. Dog har det blitt reklame og ønske om å frivillig betale litt for å få medlemskap der, men det var sist jeg sjekket helt frivillig.

Skrevet

Ok, dette var gratis poker. Er det noen plass man kan spille og tjene litt? Dvs. du får 5$ promocash når du starter og kan bygge deg oppover med real money? Takker for svar..

Skrevet

Så vidt jeg vet er det ingen steder som gir ut gratis cash(real money) til alle som registrerer seg, nei. Nærmeste du kommer er vel freeroll-turneringer...

Skrevet (endret)

Det er en turnering der det er gratis å være med, der man kjemper om "real money"-premier eller gratis deltagelse i "real money"-turneringer ;)

Endret av Loerand
Skrevet

Men må jeg opprette en pengespill konto? Eller kan jeg gjøre det senere , men allikevel delta i turneringer der du kan vinne "real" money.?

Skrevet

Tror det pleier å være at du må opprette en "real money"-account, men du trenger ikke legge til penger med en gang. Ergo, det koster ingenting, men du må opprette en "seriøs" konto...

Skrevet

Takker.. Ja var redd jeg måtte skrive inn kontonummer osv. Men dem ville bare ha litt privat informasjon. Spilte min første turnering nå nettopp. Kom på 5'e plass :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...