Gå til innhold

tips til bra grøsser?

Bilge^^

Anbefalte innlegg

Skrevet
A Tale Of Two Sisters (koreansk)

6956385[/snapback]

Trodde jeg var blitt herdet, men da jeg så denne holdt jeg på å hoppe ut av mitt gode skinn.

Det meste klaffer i denne flotte koreanske grøsseren, men den er i overkant skummel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
The Texas Chainsaw Massacre (74-versjonen)

Ringu (originalen)

Stephen King's IT

Zombie Flesh Eaters

Open Water (tipper det er første gang noen ser den anbefalt her inne ^^)

6718597[/snapback]

takker igjen så meget for svar :) hehe ville bare komentere Open Water . . :p takk for tipset=) men d er den VÆRSTE ''skrekkfilmen jeg har sett nooooensinne :p helt OK scener i starten, men restn var som en dokumentar, LOL! :D

6956088[/snapback]

Open Water er definitivt den filmen jeg har blitt mest skuffet over!

Bare en dårlig blanding av Haisommer og Blair Witch filming! :yes: Sluttpartiet var det eneste som var ok, men nei, denne filmen vil jeg helst bare glemme!

Endret av Mobilfriken
Skrevet
The Texas Chainsaw Massacre (74-versjonen)

Ringu (originalen)

Stephen King's IT

Zombie Flesh Eaters

Open Water (tipper det er første gang noen ser den anbefalt her inne ^^)

6718597[/snapback]

takker igjen så meget for svar :) hehe ville bare komentere Open Water . . :p takk for tipset=) men d er den VÆRSTE ''skrekkfilmen jeg har sett nooooensinne :p helt OK scener i starten, men restn var som en dokumentar, LOL! :D

6956088[/snapback]

Open Water er definitivt den filmen jeg har blitt mest skuffet over!

Bare en dårlig blanding av Haisommer og Blair Witch filming! :yes: Sluttpartiet var det eneste som var ok, men nei, denne filmen vil jeg helst bare glemme!

6989194[/snapback]

hehe, kan ikke bli mer enig:P husket vi skulle leie film en lørdagskveld åsså var alle så enige om at d ville bli den værste skrekkfilm opplevelsen liksom.. men den gang ei.. :p tidenes skuffelse! xD

Skrevet (endret)
Haute Tension (2003) (Skamtøff..! og litt skummel..)

6962956[/snapback]

Henger meg på denne. Noe av det bedre jeg har sett i genren.

For nostalgikere vil jeg anbefale Noferatu: eine Symphonie des Grauens. Et mesterverk.

Endret av StaBBer
Skrevet
Haute Tension (2003) (Skamtøff..! og litt skummel..)

6962956[/snapback]

Henger meg på denne. Noe av det bedre jeg har sett i genren.

For nostalgikere vil jeg anbefale Noferatu: eine Symphonie des Grauens. Et mesterverk.

7002732[/snapback]

:D:D

• 3 uker senere...
Skrevet
btw noen som har sett fritt vilt eller? att d faktisk går ann, en super skrekk film! ;)

7131446[/snapback]

Motorsagmasakeren går ut på akkurat det samme så og si... Den er bedre :p

Skrevet
btw noen som har sett fritt vilt eller? att d faktisk går ann, en super skrekk film! ;)

7131446[/snapback]

Motorsagmasakeren går ut på akkurat det samme så og si... Den er bedre :p

7133701[/snapback]

ja! den lignet kanskje litt med tanke på prinsippet;) men for å være norsk så er d jo ingenting å klage på filmen da! :) å det helt helt siste på filmen da d spilte turboneger med ''all my friends are dead'' var jo bare genialt!:D kanskje litt oppbrukt men.. alikavel :p

Skrevet
The Shining (nei jeg tenker ikke på filmen til Jack Nicholsen)

6718657[/snapback]

Hvilken film tenker du på da?

6718690[/snapback]

Serien?

6718714[/snapback]

Den utfattelig dårlige serien, som faktisk likner på det makkverket av en bok som Stephen King har skrevet?

• 4 måneder senere...
Skrevet

Noen som har sett Dead Bird? En i klassen snakket om at den er dritskummelt, men har ikke hørt så mye om den. Er den virkelig så skummel som han skal ha det til, eller?

Skrevet

Misery med James Caan, basert på boka av Stephen King er til tider jævli skummel. Nevner bare slegge-scenen jeg.... ouch!

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)
Noen som har sett Dead Bird? En i klassen snakket om at den er dritskummelt, men har ikke hørt så mye om den. Er den virkelig så skummel som han skal ha det til, eller?

8056461[/snapback]

Tja, filmen synes ikke jeg var så god, men synes den var litt skummel. Du vil nok skvette litt av og til. Litt ekkel var den også.

Endret av medlem-105082
Skrevet

- Saw 1, 2 og 3.

- Bad Taste

- Braindead

- The Texas Chainsaw Massacre

- Cry wolf

Alle disse er gode(og noen er litt komiske; Bad taste og Braindead).

Skrevet

IT er jo et must :) Det er etter min mening tidenes beste grøsser :) Men det har vel med at jeg så den når jeg var 9-10 år gammel og fikk faen ikke sove den uken :cry: Skikkelig kose film det altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...