Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger tips til valg av ISP


Anbefalte innlegg

Flytter i ny leilighet om en ukes tid, og i den forbindelse trenger jeg bredbånd. Saken er at jeg er veldig usikker på hvilken leverandør jeg vil være best tjent med.

 

Leiligheten er i Bodø, har (så vidt jeg vet) innlagt både telefonkontakt og kabel-TV inn i leiligheten.

Skal ikke ha fasttelefon

Ønsker noe omkring 2Mbit ned, og noe akseptabelt opp (bør funke til Torrent og ellers opplasting av filer)

 

Av leverandører jeg kommer på som kan levere i området så er det vel blant annet Telenor, Ventelo Bluecom, sikkert Canal Digital, Bonet (aldri hørt om før) og sikkert flere som jeg ikke kommer på.

 

Ønsker ikke å betale stort over 400 kroner i månden, men gjerne billigere.

 

Bør være en stabil linje (dette er vel kanskje det som er problemet med noen leverandører?).

 

Tror det skulle være alt jeg lurte på, takk for all hjelp! :love:

 

Edit: sjekket nettopp sidene til Bonet, og ser ut som de kan levere en linje på 5000kb/s ned og 2000kb/s opp, til en pris på 327 kroner i månden.

Høres dette ut som en god deal?

Endret av Explorer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok sant. Tror mye av grunnen at prisen er såpass lav er at Bonet også er leverandør av kabel-TV til borettslaget, og at de muligens har en eller annen avtale (går ikke ann å bestille om man ikke er del av et borettslag som har avtale med dem ihvertfall, slik jeg har forstått).

 

Prøvde et raskt søk, fleste treff kom fra Kvinneguiden og lignende, der folk var kjempelykkelige over å ha bonet gulvene sine.. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...