Gå til innhold

B-one webhosting. Billig og bra?

Ronny M

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

B-one tilbyr blant annet 500 MB lagring, fri trafikk, ubegrenset med e-post kontoer, ASP, PHP5, MySQL for kun 10,- pr. måned. Til sammenlikning så må man betale 35,- pr måned for å få noe tilsvarende hos Domeneshop.

Noen som har erfaringer eller vet noe om B-one? At serverene står i Danmark ville jeg tro at man ikke merker noe til?

Det står litt om selskapet på info-sidene, og så vidt jeg kan se så virker det jo lovende dette...eller?

B-one er en innovativ leverandør av webhotellytelser. B-one ble etablert i 2002 i Danmark, og er i dag en av de førende virksomheter i Europa i formidling av domenenavn og salg av webhotellytelser.

Siden stiftelsen av B-one i 2002 av Jacob Jensen, har B-one hatt en konstant vekst og har i dag mer enn 200.000 kunder i 149 land, og håndterer mer enn 20.000.000 antall e-mails og 3.500.000.000 antall websideforespørsler hver måned. (januar 2006)

I dag har B-one 35 medarbeidere, en sunn, sterk økonomi og er fullt ut forberedt til å gå fremtidens muligheter og utfordringer i møte.

Visjon:

Visjonen har fra start av vært å tilby et enkelt, fleksibelt og brukervennlig produkt for både nybegynneren og til den profesjonelle bruker.

Organisasjon

For å være så konkurransedyktig på samtlige markeder som mulig, både overfor private som bedriftskunder, har B-one registrert selskaper I Danmark, Dubai, England og Madeira.

I tillegg har vi salgskontoer I Tyskland og Holland.

B-ones avdeling i Dubai er plassert i Dubai Internet City. Dubai Internet City er den ideelle plassering for innovative virksomheter, da det gir mulighet for viten, sparring og samarbeid med tusenvis av andre IT virksomheter.

Det er plassert utviklings- og supportavdelinger I Dubai og Danmark og vi yter i dag support på engelsk, dansk, tysk, norsk og svensk. Våre supportavdelinger besvarer månedlig mer enn 20.000 henvendelser.

Nettverk & systemer:

Til tross for den lave prisen, er det aldri gått på kompromiss med kvaliteten. Samtlige servere, er av beste Hewlett-Packard kvalitet, med redundante strømforsyninger og speilende scsi disker, som det tas ekstern bånd backup av daglig.

Systemene er plassert i privat serverrom hos Interxion i Danmark. Serverrommet har redundante strømkretser, batteri backup, dieselgeneratorer og Vesda (Very early Smoke Detection Alarm) røykalarm system.

Våre backbone er fiberbasert med redundant infrastruktur. Den samlede båndbredde er på nåværende tidspunkt 2 x 1 Gigabit multi-homed tilsluttet, og er forbundet til 3 internasjonale carriers; Global Crossing, Deutsche Telecom og Level3, samt Danske Internet eXchange.

Servere, serverrom og båndbredden er døgnovervåket 365 dager i året.

Endret av Ronny M
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gå heller for www.servage.net

Du får 75GB (Send meg en PM hvis du bestiller så får du 5 GB ekstra og 2 mnd gratis!) og du får lov til å ha AAAAALLE filtyper!

B-one tillater kun web filer. Ikke .zip, .rar osv.

BTW: Fri traffikk er bare bullshit. De stenger siden din hvis du har mer enn "allmindelig traffik". Hva nå det betyr vetta faen jeg. Men de har stengt ned min en gang.. Måtte mye til for å få den åpna igjen.,. :hrm:

Endret av Yaricks
Skrevet

Bruker b-one selv. Og er fornøyd.

Det eneste jeg ikke er fornøyd med at du kun får opprette en database.

Men aldri opplevd nede tid og serverene er raske.

Skrevet
Våre supportavdelinger besvarer månedlig mer enn 20.000 henvendelser.

Du får spørre deg selv hvorfor de har 20.000 henvendelser. Jeg tror jeg sendte 20-25 i måneden for de tre webhotellene jeg hadde der. Byttet til osloisp.no da nedetid gjorde at det ikke funka i det heletatt å ha noen sider der. Nå har jeg en side med lite besøk, der er oppetiden god. Men med mange besøkende gikk det i stå gitt... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...