Gå til innhold

STORT Winamp Prob! Kan noen hjelpe!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, men når jeg går på artist treet, så kommer alle artistene, altså alle gruppene jeg har på pc`en, og vis jeg da trykker på tittel, så blir det ALLE sangene fra ALLE artistene alfabetisk plassert!

 

Jeg vil ha det slik at når jeg blar til Nirvana, så er sangene som begynner på a øverst, og de som begynner på siste bokstav nederst.

 

Og hvis jeg da fortsetter å bla ned til Ozzy, så begynner sangene HANS som begynner på a øverst, og den sangen som begynner på siste bokstav nederst!

 

 

Slik at hver artist sine sanger er alfabetisk, og ikke at alle sangene på hele listen er alfabetisk! Om du skjønner, er litt vanskelig og forklare!

Endret av Datacalibel
Lenke til kommentar

WinAmp:

I 'Media Libary' (ALT+L) klikk på 'Local media' i menyen til venstre og så 'Audio'. I øvre venstre del av 'Search' dobbelklikker du på den artisten du ønsker å lage "Playlist" til. Denne artistens sanger kommer nå inn i 'PlayList Editor' (ALT+E), velg 'Sort' og deretter "Sort list by title" og sangene er sortert slik du ønsker. Lagre 'Playlist', avslutt WinAmp og dobbelklikk på den lagrede 'playlisten' og alt skal være ok. Fungerer iallefall for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...