Martin-sama 11 Report post Posted August 20, 2006 (edited) Hei! Kom over en ganske artig BF2 film her forleden, se hele, og hør på alt de sier! :!: http://youtube.com/watch?v=UzO5cI4H5bA ET tips! Les det som står på Claymores, ganske artig! Skal prøve å få et screenshot av det! MVH Martin-sama Edited August 20, 2006 by Martin-sama Quote Share this post Link to post
Sluven 0 Report post Posted August 20, 2006 Har nok vært posta før du... Quote Share this post Link to post
Vorpal 0 Report post Posted August 20, 2006 Haha, utrolig artig film! Fikk meg en god latter når han droppa en supply crate over clan memberne. :!: Quote Share this post Link to post
mermaidman 0 Report post Posted August 20, 2006 Djæken drit bra! Medican var helt rå Og poor little anti tank Quote Share this post Link to post
Grievdus 199 Report post Posted August 20, 2006 hahaha. så bra , nei den var artig :!: Quote Share this post Link to post
Martin-sama 11 Report post Posted August 20, 2006 Har nok vært posta før du... 6709792[/snapback] Men sikkert ikke så mange som fikk den med seg..Dessuten er det vanskelig å vite hva som posta før her... Det er assualten som er bra! hehe! På slutten! Quote Share this post Link to post
Bandidos-Pelle 1603 Report post Posted August 20, 2006 Old, men den er nok ikke så morsom for de som ikke spiller BF2. Quote Share this post Link to post
Mevon 113 Report post Posted August 21, 2006 Haha! Utrolig bra. Har sett den en gang før også Quote Share this post Link to post
Martin-sama 11 Report post Posted August 21, 2006 Ja, den er nok ikke så moro for de som ikke spiller BF2, men det er jo en del som gjør det! Uansett bra laget da, på starten, musikken som går i takt med teksten og sånn! Martin-sama Quote Share this post Link to post
Lidskjalv 147 Report post Posted August 21, 2006 "mine" er bedre.... Quote Share this post Link to post
Martin-sama 11 Report post Posted August 27, 2006 "mine" er bedre.... 6718508[/snapback] Mener du at du har bedre BF2-filmer? Quote Share this post Link to post
Lidskjalv 147 Report post Posted August 27, 2006 "Mine" er jo genial. Med historeie og et overraskende poeng på slutten. Pluss en stor dose humor. Quote Share this post Link to post
Armageddon 738 Report post Posted August 27, 2006 Linker til "Mine". Mine 1 Mine 2 Quote Share this post Link to post
KillerX 0 Report post Posted August 28, 2006 (edited) Hahahahaha. Takk for en veldig god latter! Alt stemmer jo så jævlig bra! Edited August 28, 2006 by KillerX Quote Share this post Link to post