Patience Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Hei Jeg har et Linsys WMP54G som skal benyttes under ubuntu 6.06 Har funnet følgende på nettet hey jay i have the same card with ubuntu it took me like a week but can do it like a champ now all you need is the ndisgtk.deb package from the ubuntu web site but frist you have to install the ndiswrapper-utils from repository don't worrie it is defult in synaptic after install the ndisgtk.deb and under admintrtion u should see wireless drivers put in cd and open driver folder and use wmp54gsa.inf then configure and activate Men jeg fatter ikke bæra.. Hvordan går man fram steg for steg?
olear Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Installer ndiswrapper. Last ned WinXP-driveren til kortet, pakk ut driveren og installer den. ndiswrapper -i <INF filen til driveren> Kjør så modprobe ndiswrapper Da skal alt fungere (i teorien).
Patience Skrevet 20. august 2006 Forfatter Skrevet 20. august 2006 Sorry men jeg har glemt ALT som hadde med ubuntu å gjøre. Trenger teskjeen her
Mr.Elendig Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 du har fått det med teskei, står jo akkurat kva du skal skrive.....
Patience Skrevet 20. august 2006 Forfatter Skrevet 20. august 2006 He he :-) Sa jeg teskje? Mente injeksjon Neida, det går nok bra. Jeg tester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå