VegardSK Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Gamersmix sin andmeldelse av spillet (8/10) http://www.gamersmix.no/omtale/364
iStephano Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Etter at jeg utførte Clear harddisk cache så er det mye bedre nå.. 6805684[/snapback] Hvordan gjorde du det? tror det er mye drit innpå min nå.. Dette sletter vel ikke save file`sene mine på hardisken vel...
Landeplagen Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Etter at jeg utførte Clear harddisk cache så er det mye bedre nå.. 6805684[/snapback] Hvordan gjorde du det? tror det er mye drit innpå min nå.. Dette sletter vel ikke save file`sene mine på hardisken vel... 6836500[/snapback] Nei, men en jeg kjenner her på forumet og i RL mener at det er "skadelig" eller "farlig". Han mener han har lest det. Jeg mener noe annet.
Skogslik Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Va er risikoen med og gjøre det da? lurer på om eg skal gjøre det selv, men vill ikkje ødlegge eller at det skal vere en fare for det :/
Scortech Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Det eneste "skaden" for å si det sånn er at man mister programvare oppdateringen..Men det er bare til å laste ned på nytt..Det hjelper også ved og ikke ha hdd full av demoer,videoer... Det du gjør er følgende: Go to the system blade and then select memory. Press Y on the HD symbol and then press X,X,Left Bumper, Right Bumper, X,X. Once you do this a messsage will appear saying: Do you want to perform maintenance on your Xbox 360 storage devices? Performing this function will also clear any software updates..
Skogslik Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 jaha, men var er det som sjer da siden spill flyter bedere og sont?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå