Gå til innhold

Red Faction 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1'rn var jo ikke akkurat moro, "Oooo, kult jeg kan skyte høl i veggen", "Oh, jeg kan bare skyte høl i veggen der de som har laga spillet bestemmer at jeg kan gjøre det."

Kjipt, nedtur og forferdelig hypa møkkaspill kaller jeg Red Faction!

Ikke et konstruktivt innlegg, men dog..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-27 16:30, skrev FlaSch:

1'rn var jo ikke akkurat moro, "Oooo, kult jeg kan skyte høl i veggen", "Oh, jeg kan bare skyte høl i veggen der de som har laga spillet bestemmer at jeg kan gjøre det."

Kjipt, nedtur og forferdelig hypa møkkaspill kaller jeg Red Faction!

Ikke et konstruktivt innlegg, men dog..


 

Etter min mening var Red Faction et artig spill.

Lenke til kommentar

jaja...jejTØRRS vel ikke en gang å si at d var et møkkaspill siden d finnes alt for mange ihugga fans der ute...men hva er d da?????d var stort på e3 da alt på banen kunne moses å d vra glitter å gammen..så kaster jej mej inn i den "råe" storyen å hva får jej??????? et utvannet halflifes lignenes DRITT spill som har like mye interaktivitet som doom |||..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:


Den 2002-10-27 20:09, skrev bob_kaare:

jaja...jejTØRRS vel ikke en gang å si at d var et møkkaspill siden d finnes alt for mange ihugga fans der ute...men hva er d da?????d var stort på e3 da alt på banen kunne moses å d vra glitter å gammen..så kaster jej mej inn i den "råe" storyen å hva får jej??????? et utvannet halflifes lignenes DRITT spill som har like mye interaktivitet som doom |||..


 

Lær deg å skrive skikkelig så det går an å forstå deg da! Din Tók av en gjøk.

Lenke til kommentar

Ok, Red Faction var et hypa middelmådig FPS som noen likte og andre likte det ikke. Men det er jo $#¤%#" ikke poenget her, alle veit jo det! Hallo? Old news!! Vi snakker jo om Red Faction 2 for svarte! Iallefall er det det som står som topic.

Hva med å tilegne seg litt kunnskap om emnet istedenfor å slenge ut subjektive meninger om forgjengeren.

Lenke til kommentar

Når han som starter tråden snakker om hvor mye han likte Red Faction 1, så er det vel lov å si seg enig/uenig i det? Og forresten, du svarte ikke på spørsmålet hans du heller. Bare kommer med usakelig kritikk

 

Ifølge denne artikkelen har spillet release-dato 15. november

 

http://www.futuregamez.net/ps2games/redfac.../redfactn2.html

 

[ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-11-06 13:20 ]

Lenke til kommentar

Joda, kanskje jeg overreagerte litt, men jeg svarte faktisk på spørsmålet hans ved å referere til en artikkel som beskriver RF2 som et lovende spill (post nr.2). Uansett er det meningsløst å diskutere RF når det er RF2 som er interessant. Folk har jo helt klart gjort seg opp en mening om RF for lenge siden.

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn virker det som veldig mange glatt overser det faktum at:

 

Det FINNES IKKE noen andre spill med disse mulighetene for å påvirke (ødelegge) områder. Standarden er at du kan sprenge noen tønner, kanskje blåse inn en dør i beste fall.

 

Så kom Red Faction med mulighetene for å bokstavelig talt sprenge tunnell i fjellveggen! Jeg kan ikke skjønne noe annet enn at RF2 enginene vil bli lisensiert og brukt i andre spill med en atskillig bedre story og handling. Tenk dere en kombinasjon av drivende god story og muligheten for å lage totalt kaos :grin: *gliser som en idiot*

 

Jeg mener.. Deus Ex med en slik engine.. Jeg ville bygget et alter for Deus Ex !! :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: Hidden på 2002-11-06 19:17 ]

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...