Liquid_Crystal Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 (endret) Jeg har instalert Nyeste Patch av Pinnacle's studio 10 og skal overføre fra mini-dv kameraet mitt via usb. Problemet er at jeg får en erromelding som lyder slik: Pinnacle studio Plus is unnable to connect to youre video device. (resten er ting jeg må sjekke at jeg har gjort, no som står slik det skal stå) Hva er problemet? Kan de ha noe med at jeg bruker usb og ikke firewire? Takk for alle svar Han som lurker i skyggene - LC edit: skrivefeil Endret 19. august 2006 av Liquid_Crystal
Torbjørn T. Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Ikkje usannsynleg at problemet kjem av bruken av USB framfor firewire ja, utan at eg veit korleis Studio takler USB-overføring. Mest sannsynleg vil du ikkje få full kvalitet med USB heller, so firewire er det beste valet. Hugs at kamera skal stå i avpselingsmodus, ikkje opptaksmodus (iallfall når ein bruker firewire).
Liquid_Crystal Skrevet 19. august 2006 Forfatter Skrevet 19. august 2006 Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette med usb bruk fremfor firwire? Trur jeg går til innkjøpt av et firewire kort hvis ikke. takk
Torbjørn T. Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Eg ville kjøpt firewirekortet uansett. Som sagt, du vil mest sannsynleg ikkje få video i full kvalitet ved bruk av USB, so om du brenn ein film til DVD vil du då verte skuffa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå