Gå til innhold

XP quest når du bir 60

Anbefalte innlegg

Skrevet

er lvl 59 nå, har en del quest der jeg får kun xp i belønning. Når jeg blir lvl 60 hva skjer med de questene da? kan jeg ikke gjøre dem? og hvis jeg abandoner kan jeg ta de på nytt da? Eller blir xp'en om til penger

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viss du tar "abondon quest" så kan du ta det opp igjen senere. Når du blir 60 så blir expen om til penger, og du kan fremdeles gjøre alle questene.

Skrevet

Jeg tok 5-6 lette q i silithus, etter mat fix (mye skade lvl62 eløiter osv) hadde jeg gått fra 1,2g til 49,7 g

Dvs 100g på 2 timer bare med q .

Dette er inkl selge det du får fra Q i belønning til vendor.

Skrevet

Det er det omman grinder litt fra 50 og ikke quester.

Desuten så går det fortere å lvl uten Q

På presten brukte jeg 9 dager, gjorde 10Q

Tiden det tar å lese ett Q , evt se på thoot. finne dem og levere koster mere enn å drepe noen mobs der du er for samme utbytte.

Men så vildere vel ha rep med en gang sikkert, og derfor Queste.

Skrevet
Det er det omman grinder litt fra 50 og ikke quester.

Desuten så går det fortere å lvl uten Q

På presten brukte jeg 9 dager, gjorde 10Q

Tiden det tar å lese ett Q , evt se på thoot. finne dem og levere koster mere enn å drepe noen mobs der du er for samme utbytte.

Men så vildere vel ha rep med en gang sikkert, og derfor Queste.

6709589[/snapback]

eller se på faktaen at du faktisk kan levle opp flere karakterer, dermed kan du ta deg tid med en, lære deg questet og bruke det på neste...

Skrevet

Jeg kan di fleste Questene, men di gir somregel 3-4000 xp og detteer jo bare 3 røde mobs, prøv å regn på det så ser man det.

Jeg ble lvl 25 en kveld spilling mens naboen ble 17 , han gjorde nemlig q og lette etter bjørner.

Men det er jo best å ta masse Q om man er ved en q giver og grinde så man kan få xp og Q xp om det ikke koster mye ekstra tid^^

Skrevet
Jeg kan di fleste Questene, men di gir somregel 3-4000 xp og detteer jo bare 3 røde mobs, prøv å regn på det så ser man det.

Jeg ble lvl 25 en kveld spilling mens naboen ble 17 , han gjorde nemlig q og lette etter bjørner.

Men det er jo best å ta masse Q om man er ved en q giver og grinde så man kan få xp og Q xp om det ikke koster mye ekstra tid^^

6709956[/snapback]

du bruker vel 10-15 sekunder på å drepe en mob 5 levler over til vanlig?

jaja...

Skrevet
du bruker vel 10-15 sekunder på å drepe en mob 5 levler over til vanlig?

jaja...

6710365[/snapback]

Vel, 10-15 sek x 3 er vel mindre enn man bruker for å levere Q.

Jeg snakker om raskeste veg til 60, hvem av oss har ikke flydd eller mountet opp og ridd 1-2 land for å levere ett Q

Men kjedelig er det og hva er vitsen med å spille om det er kjedelig.

33000 xå pr time lå jeg på med krigeren da han var lvl 45 med grinding.

Skrevet (endret)

Ja om man dreper på vegen tilbake også, men å lete etter bjørnene og skrive og spørre i chatten og ri langt blir bortkastet.

Det absolutt perfekte er å gjøre Quest i grindingen, det er motiverende å få en xp-bonus av og til.

Endret av War
Skrevet
Ja om man dreper på vegen tilbake også, men å lete etter bjørnene og skrive og spørre i chatten og ri langt blir bortkastet.

Det absolutt perfekte er å gjøre Quest i grindingen, det er motiverende å få en xp-bonus av og til.

6714375[/snapback]

åja, for å legge ned spillet, søke på thottbot og trykke på "map" tar jo så jævla lang tid.

Skrevet

Man skulle vel egentlig tro at siden du snart har 3 lvl 60 War, at du kunne questene rimelig greit utenatt?

Jeg tjente hvertfall masse på quests med magen og presten.

Må også si at jeg prøvde det der med å drepe mobs 4-5 lvl høyere enn meg selv pga xp bonusen var så bra..

Så jo fort da jeg nevnte det i mage forumet at det ikke stemte. Folk der anbefalte meg å ta såkalte "grønne" mobs.

Drepte vel 3 slike på tiden jeg brukte på en orange mob.

XP var mye mer effektivt med slik grinding, enn på orange mobs.

Ser at du også skriver at du lå på rundt 33k pr time med warrioren din på lvl 45, hvor og hvilken mobs grinda du da?

Det hørtes for meg veldig høyt ut om du driver å dreper såkalte orange mobs. Må da bli mye nedetid på en warrior ved grinding av slike mobs?

Et sted skriver du røde mobs også, vel jeg greide ikke drepe slike mobs med min warrior uten healing. Kanskje jeg er noob da..

Eller har jeg missforstått innlegene dine litt?

Skrevet
Eller har jeg missforstått innlegene dine litt?

6715449[/snapback]

vel nå har jo war litt problemer med å uttrykke seg ;) .

Eneste klasse som tjener mest på å grinde "røde" mobs er vel mage med 6 % mindre resist og dampen magic. Gjelder KUN elementals, bortsett fra earth...

Skrevet (endret)

...eller rogue med mye agi ^^

Mine problemer med å utrykke meg kommer vel av at 99% av alt jeg skriver skriver jeg på jobb hvor det ikke er lov til å være på `n og jeg sniker meg inn når ingen er i nærheten.

Med krigeren grinder jeg grønne og gule mobs, med roguen grinder jeg røde mobs .

Man må jo tilpasse grindingen etter klasse og gear.

I 99% av alle grindeguider jeg har lest anbefaler de gule mobs uansett klasse.

Jeg kommer ikke med noen fasiter, det er lov å tenke selv.

Jeg forteller en rogue at han må grinde de 61 elitene i silithus, så dør han mange ganger og klager på at jeg lurte ham.

Etter en inspeksjon ser jeg at han har crusader ench og annen ench og nesten ingen agi som ench eller gear.

Selv har jeg 450/500 agi ubuffet selv med stamina ench på bracers osv.

Nå er jo jeg kjent for å drepe mobs som er høyere lvl enn meg og jeg bruker mye tid på testing og feiling.

Og om jeg klarer å drepe en mob på en uvanlig måte gir ikke det noen rett til å si at det er bullshitt pga dere ikke klarer det.

Endret av War
Skrevet (endret)

Din played time opp til 60 på roguen din da? (siden det er den du har grinda røde mobs med)

Du missforstår meg, og jeg missforstod deg. Jeg har ikke påstått at du ikke greier drepe mobs over ditt lvl som er røde. Les min post igjen, det var kun med warrior klassen jeg utalte meg om.

Grunnen til at jeg spurte om det her var bare for å få en viss innsikt i hvor lang tid det har tatt deg å komme til 60. Prøvde på ingen måte å tvile på det du fortalte.

Da det gjelder rogue klassen så er jeg helt noob, aldri spilt en så derfor utaler jeg meg ikke om dreping av lvl 61 elites.

Men men nok om det. :)

Jeg må også spørre om hvor du grindet med warrioren på lvl 45. Rundt 33k pr time er jo meget bra.

Edit: Lag en film på hvordan du gjør disse tingene. Utmerket for oss som ikke er så flinke. :)

Endret av Darkrevan
Skrevet (endret)

Filme kan jeg, men får ikke komprimert , leser i filmtråden men blir ikke klokere.

Grindet i hinterlands , med titanpanel som viser xp/t

Alle addon er jo slettet nå etter patch, men jeg har noen printscreen jeg kan legge opp om 10 min.

med denne taktikken tok det 6 dager å nå 50 med krigeren.

På roguen kan det ikke sammenlignes da han har vært en pengemaskin på dmf.

Men presten har hatt førts-til-60 mål og hadde 9 dager played med 6/8 T1

GIMP ville ikke vise bildene før jeg åpnet dem, men her fant jeg ett med 28k/h Lvl 48

Gule mobs ca 440 xp pr kill.

wowbilde2pi4.jpg

etter dette bilde la jeg på noen enkle enchants og fikk over 1000 hp mer.

Det hjelper når man er kriger ^^

Endret av War

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...