Gå til innhold

Ny Fw til n80?

Lakima

Anbefalte innlegg

Skrevet
me2

Kan ikke Nokia snart få ut fingern og legge ut N80, N73 og N93 i NSU? Er temmelig lei av å vente nå.

6993665[/snapback]

Den har jo kommet nå? Jeg oppdaterte nettopp min :D

6998925[/snapback]

Skjekk datoen. Den fantes ikke da jeg postet.

Men nå har jeg versjon 4 :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ligger problemene med n80 (dvs som i mitt tillfelle at den slo seg av, å ikke gikk å slå på) i firmwaren?

slik at man slipper dette etter å ha oppdatert?

er fornøyd med telefonen men det er jo tragisk å må ha en ekstra med seg til en hver tid for n80en er så ustabil..

kjøpte n80 i slutten av mai. fram til i dag, har jeg hatt n80en i bruk i ca 2-3 uker tilsammen. ellers har den vært ødelagt, eller til reparasjon.

(kjøpte en ny etter at jeg fikk pengene tilbake da de ikke fant feilen med nr 1)

Skrevet

Eg har ikkje hatt eit einaste problem sjølv, så... skal ikkje sjå bort ifrå at det var ustabil firmware, ettersom min har nyaste firmware. Eg hadde ikkje problem med den før eg oppdaterte heller, og hadde då versjon 3-eitelleranna.

Skrevet

Hvorfor får jeg "There is no software updates avalible for your phone"

v3.0617.0.6

03-05-2006

rm-92

nokia n80 (40.02)

Burde da være oppdateringer til denne?

Skrevet (endret)
Hvorfor får jeg "There is no software updates avalible for your phone"

v3.0617.0.6

03-05-2006

rm-92

nokia n80 (40.02)

Burde da være oppdateringer til denne?

7006878[/snapback]

Hvis du har telenor forklarer det saken. Det er noen telefoner som er "brandet" med telenor software og disse kan ikke oppdateres. Sjekk i Den Store N80 tråden ...

Endret av tulling03
Skrevet (endret)
Hvis du har telenor forklarer det saken. Det er noen telefoner som er "brandet" med telenor software og disse kan ikke oppdateres. Sjekk i Den Store N80 tråden ...

7007756[/snapback]

Har telenor ja... Men telefonen er kjøpt uten binding og entry shit....Så trodde dette skulle være en ren telefon ?

Endret av kingleh
Skrevet
Har telenor ja... Men telefonen er kjøpt uten binding og entry shit....Så trodde dette skulle være en ren telefon ?

7014803[/snapback]

Det burde det vel være ja.. Er det noe Telenor software på tlf i det hele tatt, og den er IKKE bundet ??

Skrevet

Prøv å fjerne NSU og installer på nytt. Programmet er ikke fritt for bugs. Hadde samme problemet da jeg skulle oppgradere min E61, men det løste seg etter å ha lagt inn NSU på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...