Gå til innhold

Ny Fw til n80?


Lakima

Anbefalte innlegg

Da var det ny Fw på min N80 :D Jeg hadde ingen problemer underinstalasjon. Men er det ikke støtte for mp4 i den nyeste fw..? :dontgetit: Siden den klarer bare og spille av lyden i de film filene jeg hadde på minnekortet. Før spilte den de av helt fint.. Den klarer 3gp da, men det er så dårlig oppløsning når man skal gjøre det til 3gp.

Endret av Chicken89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke en dritt av dette her..

1. Jeg installerer Nokia Diego 3.07 Sp2.msi

2. Åpner Phoenix 2004 Dongle crack, men trykker ikke "Install"

3. Starter og installerer Phoenix 2006.20.9.148

4. Kommer til der hvor den ber som Nokia dongle greia

5. Starter installere Phoenix 2004 Dongle crack og trykker "yes to all"

 

Da kommer problemet fra cracken

"Cannot create DK2WIN32.DLL

Prossesen får ikke tilgang til filen fordi den brukes av et annet prosess."

Velg "uninstall" ved steg 1 - så kjør ny install.

 

Og Phoenix installgreia fortsetter bare å spørre etter Nokia dongle greia si.

...

Er det jeg som sitter her og driter meg ut, eller er Pc-en min en skikkelig dritt?

 

Samme her, etter ditt steg 5) så fortsatte installasjonen .. 5% lenger :). Deretter fortsatte "dongle not detected"...

 

Etter samme forsøk på to maskiner (den ene uten annen nokia SW) så konkluderte jeg med at "enten så gjør jeg noe feil" eller så "er det feil ved crack / versjon".

 

Irriterende, men velger å vente hvis ikke nye ideer dukker opp (jeg strever m BT stabilitet på N80'n som hadde vært kjekt å fått rettet opp).

Lenke til kommentar

Oppdaterte selv også min N80 for ei uke siden uten problemer.

Når eg koblet mobilen til pcen igjen fikk eg en ny mulighet medieavspiller.

Fant en driver på en side så gjorde slik at mobilen ble lagt til som en musikk enhet i windows media player slik at eg kunne synkronisere spill listene mine der med mobilen.

Er det dette som er meningen? synes det var litt rart at eg kun fant driveren på en side med masse forskjellig software, litt lovlig og litt ulovlig og ikkje på nokia sine sider?

Lenke til kommentar
Oppdaterte selv også min N80 for ei uke siden uten problemer.

Når eg koblet mobilen til pcen igjen fikk eg en ny mulighet medieavspiller.

Fant en driver på en side så gjorde slik at mobilen ble lagt til som en musikk enhet i windows media player slik at eg kunne synkronisere spill listene mine der med mobilen.

Er det dette som er meningen? synes det var litt rart at eg kun fant driveren på en side med masse forskjellig software, litt lovlig og litt ulovlig og ikkje på nokia sine sider?

6879396[/snapback]

 

hvem side fant du driveren på? hvis ikke du vil poste den "ulovelige siden" her kan du PM da? hilsen Jostein :D

Lenke til kommentar
Oppdaterte selv også min N80 for ei uke siden uten problemer.

Når eg koblet mobilen til pcen igjen fikk eg en ny mulighet medieavspiller.

Fant en driver på en side så gjorde slik at mobilen ble lagt til som en musikk enhet i windows media player slik at eg kunne synkronisere spill listene mine der med mobilen.

Er det dette som er meningen? synes det var litt rart at eg kun fant driveren på en side med masse forskjellig software, litt lovlig og litt ulovlig og ikkje på nokia sine sider?

6879396[/snapback]

 

hvem side fant du driveren på? hvis ikke du vil poste den "ulovelige siden" her kan du PM da? hilsen Jostein :D

6881805[/snapback]

 

 

Savner også en url til en side der hele guiden finnes. med rette filene og hele pakken. Skulle da ikke være noe problem det? de som har oppdatert sin n80 uten noe problem kan jo PM meg eller svare her.

 

Trenger desperat ny FW på min. Er like før den går i veggen.

Lenke til kommentar
Oppdaterte selv også min N80 for ei uke siden uten problemer.

Når eg koblet mobilen til pcen igjen fikk eg en ny mulighet medieavspiller.

Fant en driver på en side så gjorde slik at mobilen ble lagt til som en musikk enhet i windows media player slik at eg kunne synkronisere spill listene mine der med mobilen.

Er det dette som er meningen? synes det var litt rart at eg kun fant driveren på en side med masse forskjellig software, litt lovlig og litt ulovlig og ikkje på nokia sine sider?

6879396[/snapback]

 

hvem side fant du driveren på? hvis ikke du vil poste den "ulovelige siden" her kan du PM da? hilsen Jostein :D

6881805[/snapback]

 

 

Savner også en url til en side der hele guiden finnes. med rette filene og hele pakken. Skulle da ikke være noe problem det? de som har oppdatert sin n80 uten noe problem kan jo PM meg eller svare her.

 

Trenger desperat ny FW på min. Er like før den går i veggen.

6882820[/snapback]

 

 

http://www.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=324101 Her ser du hvordan du instalerer programmet du bruker.. Også må du bare laste ned FW og legge den inn i det programmet.. Det fungerte vertfall fint for meg :D:D

Lenke til kommentar
Oppdaterte selv også min N80 for ei uke siden uten problemer.

Når eg koblet mobilen til pcen igjen fikk eg en ny mulighet medieavspiller.

Fant en driver på en side så gjorde slik at mobilen ble lagt til som en musikk enhet i windows media player slik at eg kunne synkronisere spill listene mine der med mobilen.

Er det dette som er meningen? synes det var litt rart at eg kun fant driveren på en side med masse forskjellig software, litt lovlig og litt ulovlig og ikkje på nokia sine sider?

6879396[/snapback]

 

hvem side fant du driveren på? hvis ikke du vil poste den "ulovelige siden" her kan du PM da? hilsen Jostein :D

6881805[/snapback]

 

 

Savner også en url til en side der hele guiden finnes. med rette filene og hele pakken. Skulle da ikke være noe problem det? de som har oppdatert sin n80 uten noe problem kan jo PM meg eller svare her.

 

Trenger desperat ny FW på min. Er like før den går i veggen.

6882820[/snapback]

 

 

http://www.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=324101 Her ser du hvordan du instalerer programmet du bruker.. Også må du bare laste ned FW og legge den inn i det programmet.. Det fungerte vertfall fint for meg :D:D

6883682[/snapback]

 

Okei. Men hvor finner jeg rette FW da? Noen som har en de selv har brukt? som funker?

Lenke til kommentar

Okei. Men hvor finner jeg rette FW da? Noen som har en de selv har brukt? som funker?

6901706[/snapback]

 

Jeg brukte denne http://www.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=325325 Den funket bra :D

6902293[/snapback]

 

Takker takker =) Og denne har norsk og er av siste versjon? Merka du noe vesentlig forskjell eller? sånn bortsett fra at det ikke lengre tar 2 timer å sende en sms? hehe

Lenke til kommentar

Okei. Men hvor finner jeg rette FW da? Noen som har en de selv har brukt? som funker?

6901706[/snapback]

 

Jeg brukte denne http://www.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=325325 Den funket bra :D

6902293[/snapback]

 

Takker takker =) Og denne har norsk og er av siste versjon? Merka du noe vesentlig forskjell eller? sånn bortsett fra at det ikke lengre tar 2 timer å sende en sms? hehe

6902348[/snapback]

 

Nei var pdf støtte da:P også kunne jeg spole mens jeg så på film.. Det kunne jeg ikke før.. Ja den er på norsk. Jeg angrer ikke på at jeg instalerete ny.. :D

Lenke til kommentar

Okei. Men hvor finner jeg rette FW da? Noen som har en de selv har brukt? som funker?

6901706[/snapback]

 

Jeg brukte denne http://www.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=325325 Den funket bra :D

6902293[/snapback]

 

Takker takker =) Og denne har norsk og er av siste versjon? Merka du noe vesentlig forskjell eller? sånn bortsett fra at det ikke lengre tar 2 timer å sende en sms? hehe

6902348[/snapback]

 

Nei var pdf støtte da:P også kunne jeg spole mens jeg så på film.. Det kunne jeg ikke før.. Ja den er på norsk. Jeg angrer ikke på at jeg instalerete ny.. :D

6902409[/snapback]

 

Flott =) Bare håper jeg får til hele greia. er usikker på steget videre etter at phoenix er installert. Er det bare å laste opp FW fila i programmet eller er det mer komplisert enn som så?

Lenke til kommentar

Okei. Men hvor finner jeg rette FW da? Noen som har en de selv har brukt? som funker?

6901706[/snapback]

 

Jeg brukte denne http://www.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=325325 Den funket bra :D

6902293[/snapback]

 

Takker takker =) Og denne har norsk og er av siste versjon? Merka du noe vesentlig forskjell eller? sånn bortsett fra at det ikke lengre tar 2 timer å sende en sms? hehe

6902348[/snapback]

 

Nei var pdf støtte da:P også kunne jeg spole mens jeg så på film.. Det kunne jeg ikke før.. Ja den er på norsk. Jeg angrer ikke på at jeg instalerete ny.. :D

6902409[/snapback]

 

 

Okei. Jeg er litt usikker på hva steget blir etter at phoenix er installert da. Skal FW fila bare lastes opp i phoenix? eller er det mer komplisert enn det? finne ingen plass der det står hva man skal gjøre med selve FW fila. Bare installeringen av phoenix liksom

Lenke til kommentar
Når jeg har fått installert Diego og phoenix. Hva er så neste steg for at jeg skal få installert den nye FW på N80?

 

:innocent:

6902987[/snapback]

 

Da bare dobbel klikker du på Fw fila og den instalerer seg i phoenix mappa. Neste gang du går inn i phoenix da så ligger det lagt inn og du kan flashe.

Kobl til telefonen og sett på PC - suite modus, gå inn på phoenix. sett at den skal koble til via usb (manage connections). etter dette går du på Sw update og da loader den Fw du skal flashe med, siden du instalerte den i sta. Også Start når den er ferdig og loade.

 

JEG GARANTER IKKE AT DETTE BLIR VELLYKET OG TAR IKKE NOE ANSVAR.. Men som sagt det funket for meg. :D

Lenke til kommentar
Når jeg har fått installert Diego og phoenix. Hva er så neste steg for at jeg skal få installert den nye FW på N80?

 

:innocent:

6902987[/snapback]

 

Da bare dobbel klikker du på Fw fila og den instalerer seg i phoenix mappa. Neste gang du går inn i phoenix da så ligger det lagt inn og du kan flashe.

Kobl til telefonen og sett på PC - suite modus, gå inn på phoenix. sett at den skal koble til via usb (manage connections). etter dette går du på Sw update og da loader den Fw du skal flashe med, siden du instalerte den i sta. Også Start når den er ferdig og loade.

 

JEG GARANTER IKKE AT DETTE BLIR VELLYKET OG TAR IKKE NOE ANSVAR.. Men som sagt det funket for meg. :D

6905068[/snapback]

 

Der var min N80 vellykket flasha. Gikk greit så snart jeg fikk programmene til å fungere. jeg må si at dette var mindre smertefullt enn jeg kunne tenkt meg. hehe. Storfornøyd eier av nokia N80 ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...