Gå til innhold

Windows oppdaget at jeg har piratkopi

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Min PC døde for ca 1 måned siden og nå låner jeg en kompis sin mens jeg venter på ny maskin. Kjørte akkurat Windows Update og etter restarten fant XP ut at det er en piratkopi. Blir litt småengstelig her jeg sitter, er det noe jeg burde gjøre? Hva skjer hvis man trykker "fiks problemet"-knappen? Den knappen frister ikke noe særlig ettersom dette ikke er min datamaskin.

Edit: Bare for å ha en ting klart, jeg spør ikke etter cracks eller noe sånt. Lurer egentlig bare på om det vil skje noe.

Edit2: Har orginal Winxp selv, teller det noe?

Endret av CurSe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har lest at om du trykke på "fiks problemet", så vil alle alternativ involvére penger. Det vil ikke bli umiddelbart fikset.

Hilsen,

efikkan.

Skrevet
Avinstaller "Windows Genuine Advantage", så slipper du den meldingen.

6702657[/snapback]

Denne finner du under legg til/fjern programmer, husk og hake av på ''vis oppdateringer'' og scroll ned til du finner den(ganske langt nede)

Lykke til.

-Shark-

Skrevet

Det var det flere som visste gitt, hehe. Jeg hadde iallefall den mest gjennomførte illustrasjonen. :tease:

Forresten XanderX, vi har vel ikke en piratkopiert utgave av NOD32, har vi vel? :innocent:

Skrevet (endret)
Det var det flere som visste gitt, hehe. Jeg hadde iallefall den mest gjennomførte illustrasjonen. :tease:

Forresten XanderX, vi har vel ikke en piratkopiert utgave av NOD32, har vi vel? :innocent:

6702931[/snapback]

næi.:whistle: Bruker det ikkje, er noe galt med windowsen så den virker ikke. Skulle slette den men har ikke kommet så langt nei.

I tillegg har jeg ikke rå før øyeblikket til å ha lovelig. Skal begynne på skole og du veit, skolebøker koster litt.

Endret av XanderX
Skrevet (endret)
Dette var litt merkelig, jeg har ikke noe sånt i mitt vindu  :hmm:

6702964[/snapback]

Har du SP2?

Skjønner deg godt XanderX, programvare er dyrt.

Endret av miCro
Skrevet (endret)

Får jeg installert det mtp at dette er en piratkopi? Holder på å laste det ned nå, tvi tvi.

Forresten, det kommer vel ikke noen menn med dress og solbriller på besøk i tiden som kommer? :no:

Endret av CurSe
Skrevet

Hvis jeg ikke tar feil så sa microsoft at de ikke brydde seg om folk kjørte piratkopiert xp. Rett meg hvis dette er feil. Mener at det var skreven i en artikkel.

Skrevet
Forresten, det kommer vel ikke noen menn med dress og solbriller på besøk i tiden som kommer?  :no:

6703053[/snapback]

Hehe, det kommer ikke til å skje nei. Med tanke på hvor mange lovlige utgaver av windows wga har klassifisert som piratkopier og så mye pes microsoft har fått for wga, kommer ikke dette til å få konsekvenser for en ungdom i Norge.

Skrevet
Forresten, det kommer vel ikke noen menn med dress og solbriller på besøk i tiden som kommer?  :no:

6703053[/snapback]

Hehe, det kommer ikke til å skje nei. Med tanke på hvor mange lovlige utgaver av windows wga har klassifisert som piratkopier og så mye pes microsoft har fått for wga, kommer ikke dette til å få konsekvenser for en ungdom i Norge.

6703091[/snapback]

Sant. Norge er et lite land. Trur ikke at microsoft vil bry seg "det lille landet norge"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...