Gå til innhold

Den store fotballsko-tråden


ingveh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper dere kjøper de blå, de er mye freshere :thumbup:

 

Jepp.Jeg kommer til å gå for di blå.Altough jeg har mest lyst på "silver" versjonen eller hva den heter,men pytt pytt.Alt for å få skoene før Nani95 :!:

 

Haha, det kan du bare glemme:D

 

Men jeg ser dere snakker om den blå... Syns dere at den er kulere? :p

Men jeg leste på unisport.dk at Vapor IV veier 226 gram, mens V veier 239 ! Er dette sant eller?

Da har jo vekten på vapor bare gått oppover! Vapor III veide bare 196 gram.

 

Men Corey, bor du Oslo eller? Men uansett, hvor skal du få tak i Vapor V? :D

Lenke til kommentar
Haha, det kan du bare glemme:D

 

Men jeg ser dere snakker om den blå... Syns dere at den er kulere? :p

Men jeg leste på unisport.dk at Vapor IV veier 226 gram, mens V veier 239 ! Er dette sant eller?

Da har jo vekten på vapor bare gått oppover! Vapor III veide bare 196 gram.

 

Men Corey, bor du Oslo eller? Men uansett, hvor skal du få tak i Vapor V? :D

 

Ja den blåe er langt kulere,synes nå jeg.Forstår ikke hvorfor Nike har fått for seg å satse på en smakløs farge som oransje to ganger på rad nå :hmm:

 

Bra fakta du kommer med,Nani95,jeg var ikke klar over at vekten faktisk går oppover.Ville tro at Vapor V var litt lettere pga Superfly teknologien,men tydeligvis ikke.

 

Jeg bor i Stavanger forresten.

 

Skal ringe til min lokale fotballsko-leverandør imorgen tidlig!

 

Hahahaha.Jeg ringte disse idag.

Det var en ganske tragisk samtale,med en dame som utga seg for å være daglig leder(ps;jeg spurte om å få snakke med den eller di som hadde med fotballsko å gjøre).

Jeg spurte når di kom til å få inn Vapor V "eller 5" som jeg sa.Hun forsvant fra røret i et par sekund for å forhøre seg da hun kontret med "Ja,den har vi fått inn i grønt!".

Jeg svarte "nei,det kan jeg absolutt garantere deg at dere ikke har fått.Modellen du snakker om heter Vapor IV,eller Vapor 4 om du vil,og modellen jeg er ute etter heter Vapor V,altså 5!"

Hun forsvant fra røret i et par sekund og kom tilbake med "Hmmm,denne har vi ikke hørt om.Hvorfor skal vi ta inn den?"

"Dere bør ta den inn fordi dere mest sannsynligvis kommer til å selge haugevis av den."

"Hva er så spesielt med den da?"

"Skoen er lagt delvis i superfly,noe som gjør skoen mer solid osv osv osv.I tillegg til denne anbefaler jeg at dere bestiller inn Mercurial Superfly,da dette er den nye toppmodellen".

"Ja OK,det skal vi gjøre.Takk skal du ha!"

 

Toppen av kransekaka er at denne butikken har desidert best utvalg av fotballsko her i Stavanger,men dette var bare dårlig,syns jeg :D

Lenke til kommentar
Haha, det kan du bare glemme:D

 

Men jeg ser dere snakker om den blå... Syns dere at den er kulere? :p

Men jeg leste på unisport.dk at Vapor IV veier 226 gram, mens V veier 239 ! Er dette sant eller?

Da har jo vekten på vapor bare gått oppover! Vapor III veide bare 196 gram.

 

Men Corey, bor du Oslo eller? Men uansett, hvor skal du få tak i Vapor V? :D

 

Ja den blåe er langt kulere,synes nå jeg.Forstår ikke hvorfor Nike har fått for seg å satse på en smakløs farge som oransje to ganger på rad nå :hmm:

 

Bra fakta du kommer med,Nani95,jeg var ikke klar over at vekten faktisk går oppover.Ville tro at Vapor V var litt lettere pga Superfly teknologien,men tydeligvis ikke.

 

Jeg bor i Stavanger forresten.

 

Skal ringe til min lokale fotballsko-leverandør imorgen tidlig!
Ok :p Men hvor har du tenkt til å kjøpe de da? Du vet vel at OSL får inn sko veldig tidlig :D Jeg skal ringe OSL og spørre om vapor 5 i morgen ;)

 

Hahahaha.Jeg ringte disse idag.

Det var en ganske tragisk samtale,med en dame som utga seg for å være daglig leder(ps;jeg spurte om å få snakke med den eller di som hadde med fotballsko å gjøre).

Jeg spurte når di kom til å få inn Vapor V "eller 5" som jeg sa.Hun forsvant fra røret i et par sekund for å forhøre seg da hun kontret med "Ja,den har vi fått inn i grønt!".

Jeg svarte "nei,det kan jeg absolutt garantere deg at dere ikke har fått.Modellen du snakker om heter Vapor IV,eller Vapor 4 om du vil,og modellen jeg er ute etter heter Vapor V,altså 5!"

Hun forsvant fra røret i et par sekund og kom tilbake med "Hmmm,denne har vi ikke hørt om.Hvorfor skal vi ta inn den?"

"Dere bør ta den inn fordi dere mest sannsynligvis kommer til å selge haugevis av den."

"Hva er så spesielt med den da?"

"Skoen er lagt delvis i superfly,noe som gjør skoen mer solid osv osv osv.I tillegg til denne anbefaler jeg at dere bestiller inn Mercurial Superfly,da dette er den nye toppmodellen".

"Ja OK,det skal vi gjøre.Takk skal du ha!"

 

Toppen av kransekaka er at denne butikken har desidert best utvalg av fotballsko her i Stavanger,men dette var bare dårlig,syns jeg :D

Lenke til kommentar
"Skoen er lagt delvis i superfly,noe som gjør skoen mer solid osv osv osv.I tillegg til denne anbefaler jeg at dere bestiller inn Mercurial Superfly,da dette er den nye toppmodellen".

 

Du mente vel at de er laget med flywire? :p

 

Uansett, rart hvor lite folk som selger fotballsko får med seg...

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg såå utrolig mye til å prøve på et par med Vapor V :D

 

Men forresten, hva er det de har forbedret med Vapor V? Greit, den er laget av flywire, men hva hjelper det? Skoen er jo tungere...

Er hælproblemet borte?

Vet det er vanskelig å svare, fordi ingen her på forumet har prøvd dem:P Men er det noen som har lest om det? :D

Lenke til kommentar

DMathisen: Flywire ja.DOH!

 

Men forresten, hva er det de har forbedret med Vapor V? Greit, den er laget av flywire, men hva hjelper det? Skoen er jo tungere...

Er hælproblemet borte?

Vet det er vanskelig å svare, fordi ingen her på forumet har prøvd dem:P Men er det noen som har lest om det? :D

 

Jeg vil nesten tro at siden flywire teknologien er plassert på innsiden av skoen,vil dette gi en bedre skru-effekt i forhold til innlegg.Og jeg er 99,9999% sikker på at hælproblemet er borte.Grunnen til at jeg er så sikker er at jeg har lekt litt doktor med mine Mercurial Vapor IV,ettersom hælproblemet faktisk kom tilbake (facking utrolig!).Da fant jeg ut at bak den ene puten var den en plastbit som presset mot hælen min.

 

22710-365.jpg

 

Som du ser på dette bildet,er plastbiten(e) bak i buen på beskyttelses-karbonen(? har ingen anelse om hva jeg skal kalle det,if that makes any sense).

 

47058_5.jpg

 

Slik dere ser på dette bildet er hælbeskytteren justert og gradvis fjernet.

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Skal ringe til min lokale fotballsko-leverandør imorgen tidlig!

 

Hahahaha.Jeg ringte disse idag.

Det var en ganske tragisk samtale,med en dame som utga seg for å være daglig leder(ps;jeg spurte om å få snakke med den eller di som hadde med fotballsko å gjøre).

Jeg spurte når di kom til å få inn Vapor V "eller 5" som jeg sa.Hun forsvant fra røret i et par sekund for å forhøre seg da hun kontret med "Ja,den har vi fått inn i grønt!".

Jeg svarte "nei,det kan jeg absolutt garantere deg at dere ikke har fått.Modellen du snakker om heter Vapor IV,eller Vapor 4 om du vil,og modellen jeg er ute etter heter Vapor V,altså 5!"

Hun forsvant fra røret i et par sekund og kom tilbake med "Hmmm,denne har vi ikke hørt om.Hvorfor skal vi ta inn den?"

"Dere bør ta den inn fordi dere mest sannsynligvis kommer til å selge haugevis av den."

"Hva er så spesielt med den da?"

"Skoen er lagt delvis i superfly,noe som gjør skoen mer solid osv osv osv.I tillegg til denne anbefaler jeg at dere bestiller inn Mercurial Superfly,da dette er den nye toppmodellen".

"Ja OK,det skal vi gjøre.Takk skal du ha!"

 

Toppen av kransekaka er at denne butikken har desidert best utvalg av fotballsko her i Stavanger,men dette var bare dårlig,syns jeg :D

 

Noe så utrolig latterlig. Blir helt oppgitt over noen sportbutikker og hvor utrolig lite de vet om fotballsko. Her har du et veldig bra eller kanskje beste eksempelet på det :hrm:

Lenke til kommentar
Men Corey,

 

Vi gjør sånn at den første som får seg Vapor V, tar bilde av de med et papir som det står "Corey" eller "Nani95" på i bakgrunnen ok? :D

 

Thats a done deal :thumbup:

 

Jeg har da 2 alternativer.Alternativ 1,bestille fra Oslo Sportslager (ettersom di garantert får inn skoene før min lokale fotballskoleverandør),Alternativ 2,vi skal på "treningsleir" til danmark,Ålborg i begynnelsen av April.Danskene pleier være ekstremt dyktige å få inn nye ting først :D

 

Så,good hunting Nani95

Lenke til kommentar
Hvilken farger er det Vapor V kommer i? :D

 

Slik jeg forstår det så blir den lansert i Oransje/Sølv og Blå/Hvit

 

23679-365.jpg

 

23675-365.JPG

 

Andre farger som mest sannsynligvis kommer er Sort med Gul nike logo,og Sølv

 

Mest sannsynlig? De kommer de :) Jeg tenkte jeg skulle kjøpe de i sølv i SF SG

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...