Kimelimm Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Hei! jeg har litt problemer når jeg ska brenne en film i Nero 6. Jeg prøver først "Brenn DVD Video". Da kommer Video.ts, og Audio.ts. Her prøver jeg å legge inn filmen I Video.ts. Hvis jeg tar "Lag Video-cd" kommer bare at filen ikke kan være over 700MB Kan noen fortelle meg hvordan fikse dette? tenkte å glede mamma med noen filmer Takker for svar
vegkaar Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 (endret) Problemet er nok at du prøver å brenne en AVI fil. Avi er ikke dvd-kompitabel og kan derfor ikke brennes som "DVD Video" AVI er et videoformat beregnet for pc. Vil du gjøre om filmen din til DVD anbefaler jeg deg å bruke et program som heter Cucusoft AVI to DVD/VCD/SVCD/MPEG Converter Pro Gjør om til "DVD" Deretter laster du ned et program som heter cucusoft DVD-Author og gjør om den nye mpeg-filen din til vob filer. http://www.versiontracker.com/php/dlpage.p...FDVD-Author.exe Disse vob filene kan puttes i Video.ts mappa når du skal brenne;) Endret 17. august 2006 av vegkaar
efikkan Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Nero har Nero Vision Express(må muligens lastes ned ekstra) som kan gjøre den jobben. Hilsen, efikkan.
Chevelle Skrevet 17. august 2006 Skrevet 17. august 2006 Bruk WinAVI til og gjøre om filmen til vob filer som du brenner ut med Nero. Er enklere og ikke minst raskere enn Nero Vision Express.
Kimelimm Skrevet 18. august 2006 Forfatter Skrevet 18. august 2006 jamen, hva skal i Audio.ts da? må jeg legge inn audio?
Pjokk Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Audio (lyden) ligger i selve filen, så der trenger du ikke gjøre noe.
Rikky Skrevet 18. august 2006 Skrevet 18. august 2006 Piratkopiering hører fortsatt ikke hjemme på forumet. Stenges.
Anbefalte innlegg