Gå til innhold

Hiper Type-R 480W: Trøbbel i gjære


Anbefalte innlegg

Jeg mottok en Hiper Type-R 480W fra Komplett.no i dag. Kom meg ivrig hjem etter å ha hentet den på posten, og satte i gang med å montere den inn i kabinettet. Selvfølgelig brukte jeg masse tid på å få lagt opp alle kablene pent og ryddig med strips og greier.

 

Så kom jeg til "the moment of truth", "...endelig skal jeg få se om alt fungerer...".

 

Jeg trykket på start-knappen, og så, til min store glede, at samtlige vifter fyrte opp, og påfølgende kom hovedkort-logoen frem på skjermen. Men gleden var kort, for da slo den seg nemlig av igjen... :mad: ..."hva faen" tenkte jeg. :hmm: Jeg prøvde flere ganger. Noen ganger rakk jeg å komme inn i BIOS før den slo seg av, og andre ikke...

 

Og ikke fortell meg at det er lurt å sjekke om ting virker før man monterer det opp... :p

 

Så nå sitter jeg her da, og klør meg i huet... :D

Er det strømforsyningen det er noe feil med eller? Har også prøvd med å ta ut alle kortene utenom skjermkort for å se om det utgjorde noen forskjell, men det gjorde det ikke. Bør jeg sende denne tilbake, eller kan det være noe annet jeg har ødelagt når jeg rota som værst i ledningskaoset... ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...