Gå til innhold

Avspilling av film = Mørk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, alt av film jeg spiller av har fin lyd, men selve bilde er veeeldig mørkt, det skal ikke være slik.

Spillere jeg har prøvd, VLC, wmp9/11.

Samme problemet i begge, jeg har prøvd å reinstallere vlc, men det funket ikke...

Jeg må ha hjelp til dette, har ikke fjærneste anelse på slike ting som det her :cry:

Takker for hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har samme problemet, det er veldig irriterende.

Husker det fugte med et "dekoder" kort ting med dvd spilleren min og at det var noen ledninger jeg måtte flytte på eller legge til, lurer på om det har noe å si her.

Har ikke prøvd å ta ut av kortet enda.

Foresten så er det en gammel Creative dvd rom.

Skrevet

Jeg har samme problem, med at alt av media blir veldig mørkt.

Med mindre jeg åpner en film over en annen, så blir den lys.

Altså, med VLC som jeg bruker standard.

Jeg åpner filmklippet jeg skal se: Mørkt.

Jeg åpner filmklippeten gang til: Vanlig.

Jeg lukker den mørke.

For å da få det lyst i Windows Media Player, så åpner jeg bare en film, hvilket som helst film, i VLC, også åpner jeg den streamingen, eller hva som helst annet, i Windows Media Player, for da blir WMP lyd, så lukker jeg VLC.

Dette er sinnsykt irriterenede..

Noen som vet en løsning?

Skrevet

Jeg måtte formatere maskinen, ikke pga filmen var mørk, men noe annet....da jeg hadde lagt inn alt av drivere osv...startet opp en film, så funket det fint...

Det du kan prøve, er å slette grafikkdriverne (helt), for så å legge inn de helt oppdaterte versjonene av driverene :)

Tror ikke man behøver å formatere, men jeg måtte det av andre grunner.

Skrevet

Venter egentlig på CPU til den nye PC'n min, så da skal jeg formatere og installere alt pånytt på den uansett..

Men det kan ta en stund, siden AMD sliter med å levere nok prosessorer, og det er en evig kø for å få tak i én.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...