Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Død over medlemspost.no


Anbefalte innlegg

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font class=postbody>Quote:</font><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR><TR><TD><FONT class=quote><BLOCKQUOTE>

Den 2002-10-23 20:53, skrev kjello2:

Hjelper ikke å slette medlemsskapet engang.

Får fortsatt e-poster jeg...

 

Var en god stund siden jeg begynte å få e-poster.

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR width=100% color=#333333 SIZE=1></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

 

Innstaller MailWasher, bounce mailen tilbake.

 

Lars, hva vil det si å bounce en mail tilbake ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bare så det er sagt!

medlemspost.no er ikke spam!

det er folk som har sagat ja takk til å motta reklame og informasjon innefor deres interesse områder.

å hvis jeg ser noe til antydning på script av e-mail spamming eller no lignende anmelder jeg til økokrim på flekken!

 

forbanna drittunger som ikek veit hva de er med på en gang!

 

desuten så kan du melde deg ut på flekken

 

Posts: 1

 

God dag Per Otto Mazarino. Slutt å plage folk.

 

DrErling

Lenke til kommentar
bare så det er sagt!

medlemspost.no er ikke spam!

det er folk som har sagat ja takk til å motta reklame og informasjon innefor deres interesse områder.

å hvis jeg ser noe til antydning på script av e-mail spamming eller no lignende anmelder jeg til økokrim på flekken!

 

forbanna drittunger som ikek veit hva de er med på en gang!

 

desuten så kan du melde deg ut på flekken

 

Før du kaller folk drittunger bør du kanskje sjekke opp i ordlista, slik at du staver riktig.

 

En annen ting, er du representant for et firma som er nevnt her, burde du kanskje nevne det og komme med sakelig argumentasjon i steden for å slenge dritt tilbake.

Lenke til kommentar
bare så det er sagt!

medlemspost.no er ikke spam!

det er folk som har sagat ja takk til å motta reklame og informasjon innefor deres interesse områder.

å hvis jeg ser noe til antydning på script av e-mail spamming eller no lignende anmelder jeg til økokrim på flekken!

 

forbanna drittunger som ikek veit hva de er med på en gang!

 

desuten så kan du melde deg ut på flekken

 

Heehee, er det noen som føler seg tråkket på tærne? Dersom denslags masseutsendelser ikke går under spam-paraplyen, så er det uansett SØPPEL, som "smartinger" skal tjene penger på. Denslags er utelukkende egnet til å havarere våre nettverk, og de eneste som ikke vil innse dette er de samme "smartingene".

Hadde forresten vært moro å se en slik anmeldelse, og ikke minst økokrims reaksjon.

Lenke til kommentar
bare så det er sagt!

medlemspost.no er ikke spam!

det er folk som har sagat ja takk til å motta reklame og informasjon innefor deres interesse områder.

å hvis jeg ser noe til antydning på script av e-mail spamming eller no lignende anmelder jeg til økokrim på flekken!

 

forbanna drittunger som ikek veit hva de er med på en gang!

 

desuten så kan du melde deg ut på flekken

 

du er særiøst teit, les tråden før du poster. Skjønner at du jobber i medlemspost, og har senere funnet ut at de som meldte seg på varelotto nå får spam av dere. Jeg prøvde å melde meg ut, men det gikk jo ikke som beskrevet. etter at jeg blokket så gikk det jo bra, men det var et brudd på loven. Angående din anmeldelse. Hva har du tenkt til å skrive? "hjelp, noen "drittunger" sender meg spam!" akkurat som om du kunne funnet ut hvem det var?

 

yummy på hw.no forumet, wræææææl.... tror ikke økokrim godtar denne tråden som bevis.

 

For å være helt ærlig, sånne som deg er ihvertfall ikke jeg interresert i å ha i forumet.

Lenke til kommentar
Det er noen måter å løse sånne problemer på, annet en å sende mange klagemailer.. en måte som kan brukes er å melde inn hans mailadresse® på andre spam sider.. Om det ikke akkurat løser ditt problem, så kan det jo hende en får ut litt steam..  :smile:

 

Vel, klag via spamcop så blir mailen fra de svartelistet og fanges opp i div spamfiltre både på serversiden og f.eks i mailwasher.

Lenke til kommentar
medlemspost.no er ikke spam!  

det er folk som har sagat ja takk til å motta reklame og informasjon innefor deres interesse områder

Ja men når et firma legger inn årene så har jo aldri kunden tillatt at medlemslistene skulle selges til alle.

 

Tviler sterkt på at datatillsynet tillater denne praksis og at man har en skriftelig tillatelse fra alle kundene der man fritt kan selge sin epost adresse

 

så derfor:

1.bruk mailwasher og gi isp'en info om at her er det useriøs bruk av nettet

2 bruk skriptet slik at de får en milliard epostadr som ikke virker

(forstår de ikke da at de bryter god folkeskikk så er det som å se J-Diva med lue; man må jo skjule at man har hull i hode)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...