Gå til innhold

Mac OS X partisjon Ved WINDOWS maskin


Anbefalte innlegg

Var ikke sikker på om jeg skulle legge denne her eller på mac.

 

Hei jeg går medier og kommunikasjon. Og jeg lurte på om det var en LETT vei til instalasjon av OS X på min Dell XPS1710. Jeg trur jeg hadde klart å installere det uansett men jeg skal ikke installere det. Var nettverks admin på skolen som sa seg ja til å prøve mac på en windows og derfor vil jeg ikke la han slite på sine gamle år med å rote med en tung partisjons installering for mac.

 

Har kjørt den vanskelige veien på denne stasjonære maskinen tidligere og hadde det ikke serligt morsomt. Men fikk det till etter mye rot.

 

Det jeg vil er at jeg formaterer maskinen og deler HD til to partisjoner en MAC OS X på 15GB og en Windows 15 GB og en lagring 40 GB.... og så ha musikk osv på windows mappa. Har også en ekstern så lagring er ikke noe problem.

 

Og da vil jeg få installert mac os x lett på mac partisjonen.

Dette er det jeg trenger hjelp til.

 

TAKK

Endret av Kai.A Wess
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har kjørt OS X på min x86-pc og jeg antar det er lovlig.

 

Dette er et fint sted å starte

 

Om du ikke har hardware kjøpt inn spesielt for at OS X skal støtte det tror jeg ikke det er noen vits i å prøve. Det er få operativsystemer som har så dårlig hardwarestøtte som OS X, men det skader ikke å prøve.

 

Du kan uansett sammenlikne din hardware opp mot det han her har å si om hardware.

 

Edit: Leste posten din igjen og så nå at du hadde fått det til på maskina tidligere. Den første linken kan likevel være nyttig. :)

Endret av wiley
Lenke til kommentar

Vel viste ikke at det var illegalt å kjøre opp mac på pc om det var orginal key. Er en skole som ville gi meg key for skoleåret siden de macene vi har der er crap. Og ram og prosessor er nog ganske likt de som er på intel macene eneste er 3d kortet jeg trur jeg får problemer med i og med at det er et GeForceGo 7900GTX 512MB

 

men er det illegalt så skal jeg ikke ta å snakke mer om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...