MiSP 185 Report post Posted August 16, 2006 (edited) Jeg skal snart reinstallere PCen, og ettersom jeg har ganske mange extensions i Firefox, vil det ta tid å installere og konfigurere alle igjen. Derfor lurer jeg på om det går an å ta backup av noen mapper på PCen (jeg fant noe under Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\) og kopiere mappen(e) i sin helhet tilbake igjen etter reinstallasjon for å gjenopprette alt slik det var. I så fall, hvor ligger alt sammen? Er det bare å kopiere profilen? Edited August 16, 2006 by MiSP Quote Share this post Link to post
RattleBattle 1205 Report post Posted August 16, 2006 Jepp. Det er bare å kopiere hele firefox-mappa under application data og dytte inn igjen etter reinstallasjon. Quote Share this post Link to post
Slettetavmeg 0 Report post Posted August 16, 2006 Eller bruke FEBE og CLEO til å lage en .xpi-fil Quote Share this post Link to post
MiSP 185 Report post Posted August 16, 2006 (edited) Takk, jeg prøvde kopieringsmetoden på en annen PC i huset, og det funket fett. Edited August 16, 2006 by MiSP Quote Share this post Link to post
MiSP 185 Report post Posted August 16, 2006 Finnes det en plugin som gjør at Firefox reloader alle tabs ved oppstart? Jeg har ikke funnet noen selv... Quote Share this post Link to post