Jump to content
Sign in to follow this  
vifteovn

Kva er ein grei pris for eit brukt nikon 50mm 1,8?

Recommended Posts

På fotovideo som mange bruker som referanse, koster det kr 905,-

Da vil jeg ikke si 800,- er en bra pris.

Men det er et attraktivt objektiv, så om du får det for 700,- (og det er strøkent) bør du være fornøyd.

Pass også på at du får den utgaven du forventer. Det finnes jo mange Nikkor 50mm 1.8 opp i gjennom historien. Den nyeste er AF-D, dvs. autofokus med avstandsinformasjon. den koster så vidt jeg kan se 1238 kr hos Fotovideo. Jeg betalte under 1000 hos Japan Photo.

Pass også på at du får den utgaven du forventer. Det finnes jo mange Nikkor 50mm 1.8 opp i gjennom historien. Den nyeste er AF-D, dvs. autofokus med avstandsinformasjon. den koster så vidt jeg kan se 1238 kr hos Fotovideo. Jeg betalte under 1000 hos Japan Photo.

6684980[/snapback]

Når kjøpte du den? Jeg har vært på leting etter den selv, men hverken japan photo eller fotovideo klarer å få tak i den. Japan photo sa til meg at de ikke har hatt den inne siden jul!

Når kjøpte du den? Jeg har vært på leting etter den selv, men hverken japan photo eller fotovideo klarer å få tak i den. Japan photo sa til meg at de ikke har hatt den inne siden jul!

6685842[/snapback]

Jeg kjøpte det i høst... Edited by ludvigb

905?? selv uten mva koster det mer en det(990)

på fotovideo sine sider koster detsom sagt en del mer http://www.fotovideo.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=8196

6685343[/snapback]

Hm. Han må ha endra tittelen(?) Det stod ikke Nikon når jeg skrev innlegget, med det jeg kan huske. Men likevel er det min feil også siden jeg antok Canon :whistle:

Edited by ragamuffin