Gå til innhold

Test av HP Photosmart R927

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med den nye toppmodellen til HP, R927, har nok et kamera meldt seg på den tøffe konkurransen i kompaktklassen. HP satser med 8,2 megapixler, 3" skjerm, redigering av bilder i kameraet og mange andre funksjoner.

Les mer

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Med den nye toppmodellen til HP, R927, har nok et kamera meldt seg på den tøffe konkurransen i kompaktklassen.  HP satser  med  8,2 megapixler, 3" skjerm, redigering av bilder i kameraet og mange andre funksjoner.

Les mer

6683760[/snapback]

Hei.

Hvordan kom dere frem til at prisen på dette kamera var ca 2800kr?

Mange butikker som selger den ca 2000kr

JApan foto kr 1999,-

Komplett kr 2195,-

Men er den verdt pengene?Noen som har erfaring med dette kamera.

For øyeblikket er jeg veldig i tvil hva jeg skal kjøpe, liker fargene til Cannon og får ikke bestemt meg .

enten ixus750 til 2500kr eller ixus 800 til 3500kr,,

Hva syns dere?

Skrevet

Så jo ut som et bra kamera, og en veldig god skjerm. fin oppløsning med 920 piksler i bredden. Dog bare 200 i høyden. tror man vil bli fornøyd med det, utenom at det overfører tregt

Skrevet
Med den nye toppmodellen til HP, R927, har nok et kamera meldt seg på den tøffe konkurransen i kompaktklassen.  HP satser  med  8,2 megapixler, 3" skjerm, redigering av bilder i kameraet og mange andre funksjoner.

Les mer

6683760[/snapback]

Hei.

Hvordan kom dere frem til at prisen på dette kamera var ca 2800kr?

Mange butikker som selger den ca 2000kr

JApan foto kr 1999,-

Komplett kr 2195,-

Men er den verdt pengene?Noen som har erfaring med dette kamera.

For øyeblikket er jeg veldig i tvil hva jeg skal kjøpe, liker fargene til Cannon og får ikke bestemt meg .

enten ixus750 til 2500kr eller ixus 800 til 3500kr,,

Hva syns dere?

6684886[/snapback]

Skrevet

Hei!

Jeg har kjøpt dette kameraet - og angrer bittert!

Problemet er at utofokusen er fryktelig unøyaktig. Uten å overdrive kan jeg si at halvparten av bildene blir uskarpe. I tillegg bråker det en del under fokusering. Jeg har klaget til HP, som etterhvert kom til at de bytter kameraet mot et "nytt". I realiteten får man ikke et splitter nytt kamera, men derimot et serviceoverhalt eksemplar. Merkelig nok er dette tillatt - jeg har drøftet det med forbrukerkontoret.

HP forsøkte å skylde på meg og mine fotokunnskaper. Saken er imidlertid at jeg har drevet med fotografering i 25 år og føler meg relativt godt kjent med denne hobbyen. I tillegg har jeg en kamerat som har akkurat samme kamera - og sliter med nøyaktig samme problemer.

Mitt råd:

Styr unna - kjøp Canon!

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...