Pitt Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 hei... Noe som kan gi meg en link til en side jeg kan laste ned codecs? noen som klarer å spille av de fleste type filmer sammen med vlc.
Torbjørn T. Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 VLC treng ikkje ekstra codecar for å spele av filmar, då dei fleste format er støtta. Eit av dei få ein ikkje kan spele av er Real Media-filer.
Pitt Skrevet 15. august 2006 Forfatter Skrevet 15. august 2006 har en .avi film som jeg bare får lyd på.
Akidon Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Har du prøvd å "restarte" filen? Hender at den ikke åpner seg skikkelig i vlc.
Torbjørn T. Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Om du ikkje får det til å fungere, last ned Gspot for å finne ut kva codec som har vorte brukt til å lage fila.
Neddo Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 (endret) Eg bruker VLC og winamp til og sjå på film. anbefaler codecen "K-Lite Mega Codec Pack" har ikkje hatt noke einaste problem med den, genial codec du kan laste den ned her Endret 15. august 2006 av Neddo
zeltex Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Eller last ned ace mega codec pack. Har alt, eneste problemet jeg har med den er at den har en eldre versjon av quicktime, som må hukes av før en instalerer, for at den ikke skal få iTunes til å krasje. 0 problem hvis du ikke kjører iTunes. Har prøvd vlc, og funker fett i linux syns jeg selv, men til windows mener jeg selv at ace + mplayer classic er best. http://www.free-codecs.com/download/ACE_Mega_CoDecS_Pack.htm Har du tid så lønner det å ta seg god tid til instalasjon av pakken, da du kan velge absolutt hva du vil.
Torbjørn T. Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 anbefaler codecen "K-Lite Mega Codec Pack" har ikkje hatt noke einaste problem med den, genial codec du kan laste den ned her 6682820[/snapback] Ein codecpakke er sjølvsagt ikkje berre ein codec, men mange codecar i same pakke. Du treng det mest sannsynleg ikkje. Sjå forøvrig denne tråden.
Pitt Skrevet 15. august 2006 Forfatter Skrevet 15. august 2006 hva slags codec trenger man for å spille av .avi filer?
Torbjørn T. Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Det kjem an på kva codec som har vorte brukt. AVI er berre eit kontainerformat, og videoen (og lyden) kan vere koda med mange forskjellige codecar. Som sagt, bruk Gspot for å finne ut akkurat kva codec det er snakk om.
Pitt Skrevet 16. august 2006 Forfatter Skrevet 16. august 2006 Det kjem an på kva codec som har vorte brukt. AVI er berre eit kontainerformat, og videoen (og lyden) kan vere koda med mange forskjellige codecar. Som sagt, bruk Gspot for å finne ut akkurat kva codec det er snakk om. 6687335[/snapback] Sjekka en fil jeg ikke fikk spilt av med vlc. (sjekka med gspot altså) var vist en ASF fil. sier ikke meg så mye men... Noen som vet hvilken codec jeg trenger da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå