Gå til innhold

Pr9bl3em med tataturets


Anbefalte innlegg

Jeg er ikke hel3t ikker på6 9m jeg har p9tet i rett f9rum.,ss

 

N9e er gal3t med tataturet, l3ik at f9r ekempel3 nå6r jeg trykker o å6 k9mmer 9 frem, 9g nå6r jeg trykker l å6å6 k9mmer det l3., Nå6r jeg trykker . k9mmer .,., Nå6r jeg trykker å k9mmer å6., S-ene pretter aut9matik til3 l3utten av avnittet., ssssDeuten er det 9m 9m ventrepil3 aut9matik er trykt inne nå6r jeg ikke har deaktivert tatuar-driveren., ssssssssssssss :cry:

 

Det tartet hel3t pl3utel3ig da jeg urfet rundt på6 nettet i dag.,sss Tataturet er det 9m ful3ger med i Lo9gitech MX3100.,ss

 

Hva kal3 jeg gjøre? Kan det være viru 9m f9rå6raker dette? Jeg kjører AVG Anti-Viru 9g fl3ere antipyw'are-pr9grammer., sssss

 

Jeg bekl3ager at jeg ikke 9rker å6 krive 9m til3 f9rtå6el3ig.,.,.,.ss :cry:

 

Kan n9en hjel3pe?

 

:cry:9

Endret av Toxon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I Alle dager ? Jeg opplever nesten det samme etter en tid me spilling ;) Da skifter tastene plass :S Forferdelig slitsom engentlig:P

6682528[/snapback]

 

Det du opplever er vel mer at dataen tror at du har engelsk layout på tastaturet.. Sånn at æ,ø og å ikke funker, og noen taster er byttet om osv..

Skjer veldig ofte etter CS! ;)

 

Men problemet til trådstarter har jeg aldri sett maken til.. Kanskje på tide å bytte tastatur? :O

Lenke til kommentar

Jeg kan l3egge ti3l at jeg har renet tataturet grundig tidl3igere i dag med en halv-vå6t kl3ut, men dette kjedde 5-6 timer enere.,ssss :confused::cry:

 

Jeg har reintal3l3ert tstaturdriveren nå6, 9g kal3 kjøre viru- 9g pyware-can., Hvi det ikke fungerer da, tr9r jeg jeg må6 f9rmatere 9g reintal3l3ere W*ind9w'., med mindre n9en her på6 f9rumet k9mmer 9pp med en l3øning., ssssssssssas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...