Gå til innhold

Norske tegn på engelsk 6280? :)

Rash

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har kjøpt meg en Nokia 6280 på Ebay, rettere sagt fra Tyskland, og sitter da selvfølgelig med en telefon som ikke har norsk "tastatur". Er det noen der ute som vet om det går an å laste ned dette til mobilen min?

Alle forslag settes pris på :)

Mvh

André

Endret av Rash
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg har kjøpt meg en Nokia 6280 på Ebay, rettere sagt fra Tyskland, og sitter da selvfølgelig med en telefon som ikke har norsk "tastatur". Er det noen der ute som vet om det går an å laste ned dette til mobilen min?

Mvh

André

6680742[/snapback]

Du må nok levere den på et Nokia Servicecenter og få den flashet med norsk firmware.

Sjekk ut Nokia.no for å finne ditt nærmeste Nokia Servicecenter.

Mulig du kan laste ned firmware og flashe selv med kabel og software, men da kan garantien på telefonen din ryke.

Skrevet
Hei!

Mvh

André

6680742[/snapback]

Du må nok levere den på et Nokia Servicecenter og få den flashet med norsk firmware.

Sjekk ut Nokia.no for å finne ditt nærmeste Nokia Servicecenter.

Mulig du kan laste ned firmware og flashe selv med kabel og software, men da kan garantien på telefonen din ryke.

6680897[/snapback]

Har man garanti på Ebay da? Jeg har ikke peiling, men bare spør jeg.. Kjekt å vite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...