Speik Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Tar kanskje en liten pause fra wow og vil fryse kontoen. Visa-kortet som er registrert har jeg nesten alltid penger på, så hvordan fryser jeg kontoen? Det er ikke noe valg for dette på account management.
nazrm Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Cancel subscription, på account management. når tiden du har betalt for er over, så blir den fryst.
Speik Skrevet 15. august 2006 Forfatter Skrevet 15. august 2006 (endret) Finner bare cancel account jeg.. er det det samme? Endret 15. august 2006 av Speik
Islanbadsj Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Trykk på change subscrition, og ta cancel subscribtion
joxan Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Change Sub og cansel Acount, er det det samme ? eller er jeg helt på jode ?
Speik Skrevet 15. august 2006 Forfatter Skrevet 15. august 2006 Takker for svar, fant det ut nå. Cancel recurring subscription eller noe sånt på change subscription..
Cissa_K Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Kanskje litt OT, men jeg har sett flere som snakker om å kjøpe en måned sirka hver 3 måned for at Blizzard ikke skal slette accounten, men så vidt jeg vet har Blizzard uttalt at dette vil de aldri gjøre, uansett om du bryter betaling/cancel account. Har en account jeg også som er frozen, men vil helst ikke at den skal forsvinne. Noen som kan bekrefte dette ?
Duddelmus Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Bare ikke betal, så blir den fryst rimelig fort..
nazrm Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Kanskje litt OT, men jeg har sett flere som snakker om å kjøpe en måned sirka hver 3 måned for at Blizzard ikke skal slette accounten, men så vidt jeg vet har Blizzard uttalt at dette vil de aldri gjøre, uansett om du bryter betaling/cancel account. Har en account jeg også som er frozen, men vil helst ikke at den skal forsvinne. Noen som kan bekrefte dette ? 6684905[/snapback] Såvidt jeg vet så blir accounts sletta om de har vært fryst i 12 måneder eller mer
Cissa_K Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 (endret) Såvidt jeg vet så blir accounts sletta om de har vært fryst i 12 måneder eller mer. Dette skulle holde for meg, starter igjen etter siste året mitt på videregående. Trenger ikke akkurat WoW i tillegg til å være russ for å få drit karakterer. Takk for det. Endret 16. august 2006 av Cissa_K
Løve Skrevet 16. august 2006 Skrevet 16. august 2006 Tror Blizzard har sagt at de ikke sletter charaters.
Caddy Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Ehm.. jeg fant ikke Cancel Subscription.... Kun Cancel Account... Er dette det samme? Ingenting slettes om jeg trykker her? Det fryser bare i x antall måneder til jeg logger inn igjen å starter å betale?
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 12. november 2006 Skrevet 12. november 2006 Det fryser bare i x antall måneder til jeg logger inn igjen å starter å betale? 7272032[/snapback]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå