Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Har bestilt no. Bye bye Neas.


Anbefalte innlegg

Er helt enig med deg Kenbjork at det er dårlig å spille med neas bredbånd. Har selv testet net_graph i halflife dm/Ag mode, pingen er fin, men linja er så ustabil at man kunne se at linja virkelig datt ut i noen millisek. Dette er nok til at alt fryser seg og ødelegger gameplayen helt.... :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er helt enig med deg Kenbjork at det er dårlig å spille med neas bredbånd. Har selv testet net_graph i halflife dm/Ag mode, pingen er fin, men linja er så ustabil at man kunne se at linja virkelig datt ut i noen millisek. Dette er nok til at alt fryser seg og ødelegger gameplayen helt.... :thumbdown:

6700921[/snapback]

 

Jepp skikkelig dritt.

Bestillt adsl rett før jeg var ferdig på jobb idag.

Ser frem til å få isp som virker :D

 

Hvor bor du kerril? :)

Lenke til kommentar

Jeg bor på kirklandet, midt i byen. Idag datt all tv og bredbånd ut oxo, uten at du ikke får noe prisrabatt! Vel å merke de tar full pris selv om de ikke leverer varen kundene har betalt for. Er sikker på at endel kunder har rett på avslag når produktet ikke er levert. Men info om dette får ikke kunden, så lenge de ikke klager selv, er jeg sikker på at de fleste betaler for noe de ikke får levert..... :mad:

Lenke til kommentar
Jeg bor på kirklandet, midt i byen. Idag datt all tv og bredbånd ut oxo, uten at du ikke får noe prisrabatt! Vel å merke de tar full pris selv om de ikke leverer varen kundene har betalt for. Er sikker på at endel kunder har rett på avslag når produktet ikke er levert. Men info om dette får ikke kunden, så lenge de ikke klager selv, er jeg sikker på at de fleste betaler for noe de ikke får levert..... :mad:

6702983[/snapback]

 

Er adsl/eller kabel fra dem du har da?

Full pris tar de ja,mange av de jeg kjenner på øya som har radiolink. Klager ikke har heller ikke hørt noe fra de, enda jeg vet de også har crapy nett.

Jeg og de fleste av mine venner som klager og logger litt mm, og som var nok "iherdig"

vi fikk reduksjon på regning. Men skulle vært gratis, så ubrukelig som det var/er.

Meeen jeesess hva man må klage for å holde regninga halvert :nei:

Lenke til kommentar
NEAS kabelTV/internett er temmelig sårbare for kabelbrudd.  Hvis man se på nedetid på en typisk (god) ADSL linje kontra kabel så vil man oppleve noen timer i året med brudd på ADSL og mange dager på kabel.

Må si jeg er glad for at jeg har kobberkabel når NEAS kundene er ute ;)

6704319[/snapback]

 

Hehe Ja jeg ser frem til å få en anna isp jeg ja. Hva skal jeg med "gratis nett" som ikke virker...

Da er det bedre å betale vanlig pris og ha noe som virker!

Adsl here i come :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...