tomaslo Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 (endret) Hei, noen som kan invitere meg? Skulle gjerne hatt denne før studiene starter. Får jeg en invitasjon vil jeg kikke innom denne tråden og invitere andre som også vil ha tilgang på denne word-gratis-på-nett tjenesten. Epost: tomas.lokken(snabela)gmail.com Mer info: http://www.writely.com/ Endret 15. august 2006 av tomaslo
tmth Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Jeg inviterte deg jeg. Tror jeg kan invitere opp til 50 personer så om andre vil ha en konto kan jeg godt invitere dere også.
nixtus Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 Jeg inviterte deg jeg. Tror jeg kan invitere opp til 50 personer så om andre vil ha en konto kan jeg godt invitere dere også. 6680584[/snapback] Cool, har du en til meg også? nixtus(at)gmail.com Det der så litt tøft ut.
tmth Skrevet 15. august 2006 Skrevet 15. august 2006 ^ Sendte til deg nå. Kan dere gi tilbakemelding på om det funkerer? De hadde nemlig en litt funky måte å sende invitasjoner på. For å invitere noen så må du dele et dokument med dem...
tomaslo Skrevet 17. august 2006 Forfatter Skrevet 17. august 2006 Ser ut til at de har åpna Writely slik at alle som vil kan registrere seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå