Gå til innhold

Tilbakemelding på webside


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel egentlig ikke så mye å kommentere? Enda en "startside". Stor boks midt på sida med søkefelt inni. Gråtoner. Reklame på alle kanter. De eneste lenkene som finnes er lenker til andre siders tilbud. Dessuten ser det ut som om sida tilhører Ebookers med den enorme headeren på toppen. Beklager. Og noen kommer nok sikkert også til å fortelle deg at du ikke skal bruke tabeller til layout.

 

Hm. Ja. Lykke til :)

Lenke til kommentar

Det var kjedelig å høre at den ikke falt helt i smak. Jeg postet innlegget for å få tips til hva jeg kan gjøre bedre, siden det på dette forumet er ganske mange som har god peiling på ting.

 

Det er jo alltid noe som kan gjøres bedre.

 

Har veldig lyst til å låge en egen header til siden , men synes det er vanskelig å få til en som ser kul ut. Har noen noen tips til hvordan man kan lage en kul header da? Eller er det noen tips til hva en kan fylle toppen av en side med.

 

Det er tre ting jeg har satset på med siden

 

1. folk skal ha gode muligheter til å søke

 

2. du skal kunne lese nyheter. Synes dere at det er tull å ha en nyhetsgreie på siden. Skal jeg velge en annen avis enn VG?

 

3. Folk skal kunne finne seg fre i en katalog. Da har man to muligheter. Man kan lage en egen katalog eller man kan linke til en annen katalog. Jeg valgte det siste fordi jeg klarer aldri å lage en så god katalog som google katalog

Endret av wwwww
Lenke til kommentar

Du kan jo prøve å heller implementere xml-feeds og style dem selv. Du kan også style søkeknappene i CSS. En toppbanner kan gjerne inneholde navnet på nettsiden samt en stilig bakgrunn. Du bør lage en egen katalog med lenker, og gjerne legge opp til at besøkende kan foreslå nye lenker.

Videre kan jeg informere deg om at vi ikke har Copyright i Norge, men er beskyttet av åndsverksloven.

Og til slutt: Du har økonomiske interesser bak nettstedet. Derfor bør du ikke poste det her egentlig...

Lenke til kommentar

Det finnes tusen slike sider, og det vel egentlig ikke noe spesielt med din, desverre.

Den VG greien gir litt sånn dårlig inntrykk. Om du har kompetanse til det, kan du jo lage "5 siste nyheter fra..." også de største avisene i norge.

 

Domenet søke.com, funker ikke hos IE brukere.

Lenke til kommentar

synes den var fin :) Men jeg har et lite spørsmål... Hvordan får du datoen oppe i høyre hjørne til å oppdatere seg selv hver dag? Har prøvd dette med javascript, men da kom det bare opp et popup som sa at jeg måtte tillate at det åpnet seg. Det skjer ikke på din side... Hva gjør du?

Lenke til kommentar
synes den var fin :) Men jeg har et lite spørsmål... Hvordan får du datoen oppe i høyre hjørne til å oppdatere seg selv hver dag? Har prøvd dette med javascript, men da kom det bare opp et popup som sa at jeg måtte tillate at det åpnet seg. Det skjer ikke på din side... Hva gjør du?

6684989[/snapback]

 

 

Hvis du går inn på denne linken kan du generere koden

http://www.gratisguide.net/kodeservice/dato.html

 

Koden virker kun når den er lagt ut på nettet, hvis ikke får du opp slik popup

Lenke til kommentar

Trådstarter. Husk også at uansett om du skulle få mange besøkende, så vil de ikke befinne seg på sida di i mer enn fem, maks ti sekunder, ettersom du ikke "tilbyr" dem noe annet enn søkebokser som umiddelbart fører dem vekk fra sida. Det finnes allerede enorme mengder såkalte "startsider" med store lenkesamlinger og annet innhold. Forsøk å gjøre noe litt nytt og annerledes. Tror det ville vært bra.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...