Gå til innhold

Problemer med Lookin For Group chatten.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja problemet er rett og slett at den ikker er der. Har prøvd en del ting som, /join channel 4. /4. /Join LFG Channel /Join LFG. osv men den kommer rett og slett ikke frem. det virker som spillet mitt mener at den channelen ikke er der. Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det har skjedd meg meg også, men etter en restart har den kommet tilbake. Hvis dette er et varig problem kan du slette WTF og WDB mappene inne i WoW mappa så blir alt av innstillinger satt tilbake til standard, altså sånn som det var når du installerte det.

EDIT: Husk å ta backup av mappene før du sletter de. Alltid kjekt med backups :cool:

Endret av DemoNsouL
Skrevet
Ja problemet er rett og slett at den ikker er der. Har prøvd en del ting som, /join channel 4.  /4. /Join LFG Channel /Join LFG. osv men den kommer rett og slett ikke frem. det virker som spillet mitt mener at den channelen ikke er der. Noen som har noen tips?

6662968[/snapback]

Høyreklikk på chat-panelet som kommer fram når du har musa over chatten. Der kan du velge å joine LFG channelen.

Skrevet (endret)
Vet ikke hva det skyldes, men det du går glipp av er jo bare fjortisspreik om "mora di" osv. Kun spam i den kanalen etter at det ble world!

6662984[/snapback]

Jeg trenger denne chatten så jeg slipper å fly world wide for å lage meg en gruppe.

Høyreklikk på chat-panelet som kommer fram når du har musa over chatten. Der kan du velge å joine LFG channelen.
Funker ikke har prøvd.

Det har skjedd meg meg også, men etter en restart har den kommet tilbake. Hvis dette er et varig problem kan du slette WTF og WDB mappene inne i WoW mappa så blir alt av innstillinger satt tilbake til standard, altså sånn som det var når du installerte det.

EDIT: Husk å ta backup av mappene før du sletter de. Alltid kjekt med backups cool.gif

Gjør en full reinstal av spillet samme nytten? Endret av Lightningwolf
Skrevet (endret)
Vet ikke hva det skyldes, men det du går glipp av er jo bare fjortisspreik om "mora di" osv. Kun spam i den kanalen etter at det ble world!

6662984[/snapback]

Nja, Balnazzar horde har Barrenschat II gått å lagt seg, bare at det finnes så mange nordmenn som snakket norsk i LFG før så alle hater nordmenn. :cry:

OT: prøv "/join LookingForGroup" verken mer eller mindre, dessuten finnes det en sånn planet-bilde øverst til høyre på chatwindow, trykk på den og det kommer ut en liten boks, scroll litt nedover til du ser LookingForGroup, trykk på navnet. Voila, skal funke. Dessuten hvis du har leave'a LFG, så kommer den enten opp som /5 eller /6, noe som fører til at /join 4 ikke funker.

Endret av Larzemannen
Skrevet

6662984[/snapback]

Nja, Balnazzar horde har Barrenschat II gått å lagt seg, bare at det finnes så mange nordmenn som snakket norsk i LFG før så alle hater nordmenn. :cry:

6663125[/snapback]

Men jeg vet vi har en LFG chat en kompis spiller på samme server å har sett med egne øyne at chatten er der.
Skrevet
Prøv /join lookingforgroup

6663147[/snapback]

DET VIRKET OG JEG ER DEG EVIG TAKNEMMELIG... :love::love::love::love::love:

6663336[/snapback]

Du er treg :hrm:

6668081[/snapback]

:mad:

6668161[/snapback]

:love:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...