MiSP Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 (endret) Er verden klar/moden for et nytt Jedi Knight-spill? (Samme serie som Jedi Knight: Jedi Academy) Ja, mener jeg. Av flere grunner. Sånn helt generelt: #1: Grafikken i dag har kommet så langt at med riktig implementasjon av den nyeste teknologien, vil det kunne se helt vilt ut (tenk dere HDR på lyssabler) #2: Fysikken har kommet så langt at det vil kunne bli mye gøyere å bruke force powers, dersom dette blir implementert på en bra måte. #3: Det er tre år siden forrige spill i serien #4: Lyssabel-kamper med god grafikk er fett. Det var det jeg kom på i farten. Hva tenker dere? Endret 12. august 2006 av MiSP
............... Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Skulle ikke wii få et star wars spill? eller var det bare rykter?
MiSP Skrevet 12. august 2006 Forfatter Skrevet 12. august 2006 Skulle ikke wii få et star wars spill? eller var det bare rykter? 6661087[/snapback] Ooh, det hadde blitt fett. Med riktig utnyttelse (again) av potensialet til kontrolleren, vel å merke.
Stonemeister Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Skulle ikke wii få et star wars spill? eller var det bare rykter? 6661087[/snapback] Ooh, det hadde blitt fett. Med riktig utnyttelse (again) av potensialet til kontrolleren, vel å merke. 6661092[/snapback] Nemlig, det er jo det Wii-folk fantaserer mest om. Jeg må se et bra sverdfektespill til Wii! Og det bør bli Star Wars!
MiSP Skrevet 12. august 2006 Forfatter Skrevet 12. august 2006 Lurer på hvordan de fikser saber lock, det er jo ikke så mye motstand i kontrolleren...
Khalifen Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Man kan dytte lyssabelen framover, og fienden gjør det samme, og man kan da få fienden til å falle bakover, eller du selv faller. Star Wars-spill til Wii hadde blitt grisegenialt. *drømme*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå