Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Finner ikke disk i floppy

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har problemer med at det ikke blir registrert at det ER en diskett i floppy stasjonen, har prøvd flere forskjellige floppyer og kabler + mange forskjellige disketter'

win xp + sp 1 og 2

hk = asus P5W DH deluxe

cpu = pentium D 930 (venter på c2x)

ram = corsair twin2x 8500c5 ddr2

veldig frustererende da jeg gjerne skulle ha flasha bios så alt er klart til min x6800 kommer.

Ideer og løsninger mottas med takk :)

T

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten er FDDen din steindau eller så har du snudd kabelen. Ikke at jeg tror det siste, men det er fort gjort da de fleste FDDstasjonene/ kablene mangler styring.. En stasjon koster jo ikke mange kronene.

Og hvis det skulle vise seg at det ikke er en av alternativene jeg skisserte ovenfor skal jeg stille meg i kroken hjemme på stua og høyt framføre sjølkritikk..

Bernt K

Skrevet
Enten er FDDen din steindau eller så har du snudd kabelen. Ikke at jeg tror det siste, men det er fort gjort da de fleste FDDstasjonene/ kablene mangler styring.. En stasjon koster jo ikke mange kronene.

Og hvis det skulle vise seg at det ikke er en av alternativene jeg skisserte ovenfor skal jeg stille meg i kroken hjemme på stua og høyt framføre sjølkritikk..

Bernt K

6661843[/snapback]

Tror ikke den er stein dau :D og har sjekka kabelen ørten ganger :mad: begynnyer og bli paranoid vettu :D

Får melding om og sette inn disk i stasjon A: når jeg prøver og gjøre noe som helst, være seg formatere, utforske eller åpne :no: har sikkert prøvd mere enn 20 forskjellige disketter, no joy

T

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...