Jump to content
Sign in to follow this  
Nauz

Hjelp til kjøp av trådløst netverkskort

Recommended Posts

Hei

Er på jakt etter et nytt trådløst-netverkskort til mamma, hun bruker pc en te surfing++, men ikke noe spiling .. holder fint med et 54mbit kort.. men det må være et som får inn skikkelige signaler. hun hadde før en usb stick i fra topcom i pc en hennes, dette fikk inn 1mbit av 54, og var EXSTREMT ustabilt.

altså er ute etter et stabilt, pci trådløst netverkskort..når det gjelder pris, mellom 300 og 500kr et sted..

mvh Mr.nauz

Hei

Er på jakt etter et nytt trådløst-netverkskort til mamma, hun bruker pc en te surfing++, men ikke noe spiling .. holder fint med et 54mbit kort.. men det må være et som får inn skikkelige signaler. hun  hadde før en usb stick i fra topcom i pc en hennes, dette fikk inn 1mbit av 54, og var EXSTREMT ustabilt.

altså er ute etter et stabilt, pci trådløst netverkskort..når det gjelder pris, mellom 300 og 500kr et sted..

mvh Mr.nauz

6659037[/snapback]

D- Link, eller et kort av samme produsent som trådløse ruteren hennes. Jeg bruker Jensen Scandinavia, dette er et kort som jeg ikke er helt glad for... :no:

Har selv et D link kort i pc en min, og det fungerer flott, full signal styrke og god hastighet, men ser i prisguiden at mange av d link korta får veldig dårlig score! :( så er litt i tvil..

Har kommet fram til at jeg heller tar det nye kortet selv, altså da skal det være et på 108mbit, pga jeg bruker det te spill+ deler filer med andre på netverket..

Åssen er det SMC EZ Connect 108 Mbps kortet? syns det virka så billig, 220kr er jo ikke akkurat mye :hmm: