Gå til innhold

HD gaming plages av lag...


tjkhulen

Anbefalte innlegg

Spiller du FPS seriøst spiller du heller ikke på en konsoll da tjkhulen.

Angående at Plasma brenner inn bildet er bare tullprat. Alle nyere plasma har beskyttelse for akkurat dette, dessuten gjelder garantien for slike ting. Plasma er evig mye bedre å spille med, du slipper skarpheten fra LCD samt delayen i spill. Plasma har ikke delay overhodet.

6664988[/snapback]

Du er så jævla dum du av og til at jeg får helt makk.

Du har tydeligvis utrolig mye peiling. Nei vent litt, det har du ikke.

 

I din fantasiverden der Ken Kutaragi er president av verden, og Plasmaskjermer har beskyttelse mot å bli brent, og slikt blir dekket av garanti må det være flott å leve.

Kan ikke du bare holde kjeft om ting du strengt tatt ikke har peiling på? Gjør deg selv en tjeneste, og oss andre her inne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes det er i drøyeste laget å skylde manglende kills på en TV. Spiller selv på 32" LCD som jeg synes er helt konge.

6669820[/snapback]

 

 

Hallo! Har du leste artikkelen som han viser til som viser at bildet må BEHANDLES før de vises på skjermen? Det betyr at i et FPS-spill med 0.3 ms forinkelse så ser du motstanderen på på skjermen der han stod for 0.3 ms siden. Spiller din motstander da på skjerm uten forsinkelse så ser han faktisk deg 0.3 ms før du ser han. Er dette riktig ille kan det jo være forsinkelse på 0.5 s til næmer 1 sek! Vi snakker her om forsinkelse i skjermen pga dårlig teknologi. Der har faktisk ganske mye å si når du spiller på høyt nivå i et LAN på et spill du er jævelig god på. Sitter du singleplayer og tester et helt nytt spill er det ikke sikkert du merker det overhodet eller før du har spilt veldig mye og blitt jævelig god.

 

Som det forøvrig neves i artikelen. HD teknologi er ganske ny. CRT har jo vært på markedet i over 50år som en sammenlikning.

6670905[/snapback]

 

 

Må quote meg sjæl litt her. Den lagen som beskrives her er det samme som å sitte med en ping på 300 ms når man spiller Battfelfield eller CS på Internett eller Lan. De av dere som er litt oppegående veit at alle som har ping på over 250ms på et nettverksspill blir kicket av server. Noen ganger også ved lavere ping enn dette så problemet er høyst reelt!

 

Det nevnes i artiklene til trådstarter at forsinkelsen på enklete apparater er på MER enn 0.3 ms og kakje over et halvt sekund. Da snakker vi om lag tilsvarende ping 500 ms på LAN/internett spill!

 

Dette burde vel være forståelig for alle kverrulantene her inn? :tease:

Lenke til kommentar
Dr.Peedee

 

Hvordan erfaring har du med M61 i raske skytespill da? Spiller du mye multiplayer, halo2 f.eks? SINNSYKT med klager på samsung LCDer på IGN; sjekk http://gear.ign.com/articles/720/720303p1.html

 

Har sykt lyst på M71, men vurderer å droppe den for en CRT monitor

6668659[/snapback]

 

Jeg spiller da selv på en r72.. Multiplayer i halo 2 fungerer aldeles utmerket, uten noen form for lag hos meg!

6669001[/snapback]

R72en står ikke på lag-listen til IGN, så vi er nok trygge. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...