Gå til innhold

Internett til X360?


Kjell Fisk

Anbefalte innlegg

Hei...

 

Tenkte eg skulle kjøpe meg ein Xbox360 men eg lurer på hvordan eg skal få internett til den..

Eg kan ikkje koble den til routeren da den står nede i gangen og eg bur på loftet, men eg har ein pc som er trådløst nett på så kan eg koble meg opp til den eller noe?

 

Takker for alle svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joa, men den er sabla bra. Har testet den i dag og har ikke opplevd et eneste packetloss.

 

Kanskje litt overpriset, men den gir god valutta.

 

EDIT: Må legge til at ledning til min 360 er utrolig upraktisk og ikke en løsning. Derfor anbefaler jeg ikke å kjøpe denne hvis du ikke må. Tråd er alltid best.

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar
Joa, men den er sabla bra. Har testet den i dag og har ikke opplevd et eneste packetloss.

 

Kanskje litt overpriset, men den gir god valutta.

 

EDIT: Må legge til at ledning til min 360 er utrolig upraktisk og ikke en løsning. Derfor anbefaler jeg ikke å kjøpe denne hvis du ikke må. Tråd er alltid best.

6658631[/snapback]

 

Joda, men det er sykt at de skal overprise ting som du ikke får kjøpt andre steder

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

*Drar tråden opp fra undergrunnen*

 

HAr fått meg en xbox360 nå, og har tatt en router opp på rommet.

Har så tatt en nettverkskabel fra pcen og inn i routeren og en kabel fra routeren og inn i Xboxen,men den får feil på DNS når den går igjennom nettverkstesten..

 

Noe som vet hvordan jeg kan fikse det`? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...