Kimelimm Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Hei! jeg har skaffet meg Vegas 6.0, men da jeg ska sette inn slow motion (holde inne CTRL og dra, dermed sette på Vinacity(?) ) så mister jeg derer av videoen jeg har der, er det en annen måte?
Torbjørn T. Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Meiner du at du mister deler av andre klipp, som ligg ved sida av klippet du skal setje ned farten til på tidslinja? I so fall er det no berre å flytte dei andre klippa litt til sida før du gjer klippet til sakte film. Ein annan måte å endre farten på videoen på er å høgreklikke å velge Add velocity envelope. Om eg hugser rett vert ikkje lengda av klippet endra om du gjer det slik.
Kimelimm Skrevet 11. august 2006 Forfatter Skrevet 11. august 2006 jeg adda Velocity envelope jeg vil at BARE 1 del skal ha Slow motion, men hvis jeg tar Add velocity envelope så går det over HELE. Trenger hjelp
Torbjørn T. Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 So det du vil er at berre ein del av klippet skal vere i slow motion? Det var umogeleg å forstå ut frå det fyrste innlegget ditt... Du har to val: Anten leggje til fleire punkt på den linja du får fram når du legg til ein velocity envelope, slik JohndoeMAKT har skildra her, eller dele klippet i to (lurer på om ein gjer det ved å trykke Ctrl + S, men skal ikkje seie det sikkert) og gjere den eine delen i slowmotion.
Kimelimm Skrevet 11. august 2006 Forfatter Skrevet 11. august 2006 huff det er vanskelig, ingen som kan lage en guide med bilder til dette ?
Torbjørn T. Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 Eit raskt søk på Google etter slow motion vegas tutorial førte fram hit. Kanskje den er til hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå