Micke Skrevet 11. august 2006 Skrevet 11. august 2006 (endret) Hei! Jeg holder på med en installasjon av et Deployment system (PXE Server) og blir under installasjon spurt om å sette inn en systemformatert diskett med bl.a format.com, edit.com osv osv. Problemet mitt er som følger: På denne disketten skal også smartdrv.sys ligge - og da jeg hverken har MSDOS 5x-6x/95/98 CD liggende på jobb, eller klarer å google den kunne jeg kanskje fått den av en snill sjel på forumet? Edit: Har fått tak i en Win 98 cd, så det løste seg Endret 15. august 2006 av Micke
Micke Skrevet 11. august 2006 Forfatter Skrevet 11. august 2006 (endret) Har gått igjennom ca 10-15 sider av de søkeresultatene og fant 1 broken link til en pakke som skulle inneholde denne fila samt 1 paypal tjeneste som ikke virket helt god. Smartdrv.exe er en hel del enklere og få tak i, men den er dessverre helt ubrukelig for meg Edit: Mener å huske en søketjeneste som søkte på filer på diverse åpne ftp'er rundt om i verden, men klarer ikke å huske hvor jeg fant denne. Noen som har tips til lignende søketjenester? Endret 11. august 2006 av Micke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå