smasher52 0 Report post Posted August 10, 2006 hei klokker min opteron 165 prosesor i windows ved hjelp av clockgen, problemet er at vær gang jeg starter maskinen på nytt kloker den agp porten til 88 noe som gjør at systemet får blue skren etter kort stund, jeg kloker den ned, starter på nytt og den spretter opp igjen, trenger hjelp fort!!!!!!! Quote Share this post Link to post
tharshan 13 Report post Posted August 10, 2006 Hei! Bruka litt clockgen eg også. Eg har PCI port, men ka gjer det? Samma det vel? Eg måtte låse PCI porten i biosn til 33,33 mhz.(trur at agp porten må låses på 66.66 mhz). Etter løst problemet seg. Håpar det var til hjelp, og ønska tilbake melding MVH Tharshan Quote Share this post Link to post
Reeve 4508 Report post Posted August 12, 2006 prøvd å bare resette hele biosen? kanskje den ikke vil sprette opp igjen da Quote Share this post Link to post
smasher52 0 Report post Posted August 13, 2006 ja, det har jeg prøv og finner ingen måte og låse den heller, står på 66 i biosen. Quote Share this post Link to post
Martin A. 3 Report post Posted August 14, 2006 Hva med å ikke overklokke i Windows, bruk BIOS som alle andre overklokkere. Quote Share this post Link to post
smasher52 0 Report post Posted August 15, 2006 Javel, har blitt anbefalt og bruke windows jeg, fått høre at det var lettere og bedre, brukte bios på min forige maskin. Quote Share this post Link to post