Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Turbo ødelagt? Mistet futten..


bleidd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da kan du spør hvor mange turboer de har skiftet denne uken.Hvis turboen er gåen så skal du sette inn en større turbo.Den koster 3000 kr mere,men da slipper du problemer og får litt mere hester.Eksosmanifoilen må også sjekkes nøye da de sprekker samtidig med at turboen sprekker på de.

Lenke til kommentar
På papirene jeg har fra Flissundet Motorservice står det "softwareoppgradering", samt noen kurver som viser dreiemoment og hestekrefter. Dette ble foretatt av en tidligere eier.

 

bare for å ta det med flissundet..

 

de har jeg hørt litt av hvert om, dit hadde jeg personlig aldrig sendt bilen for noe trimming overhodet.. nå sier ikke jeg att de ikke har peiling på noe som helst nedpå der, men som sagt, har hørt litt av hvert om de..

Lenke til kommentar
På papirene jeg har fra Flissundet Motorservice står det "softwareoppgradering", samt noen kurver som viser dreiemoment og hestekrefter. Dette ble foretatt av en tidligere eier.

 

bare for å ta det med flissundet..

 

de har jeg hørt litt av hvert om, dit hadde jeg personlig aldrig sendt bilen for noe trimming overhodet.. nå sier ikke jeg att de ikke har peiling på noe som helst nedpå der, men som sagt, har hørt litt av hvert om de..

6771966[/snapback]

Jeg kjenner ingenting til dem,men vil bare si at selv de beste har dårlige dager og at man ikke altid skal dømme noen fordi man hører noe negativt om dem.Det finnes ikke et eneste sted i verden hvor det utføres arbeid som ikke har missfornøyde kunder.Slik vil det alltid være.Jeg synes det er litt mye som sies om enkeltfirma i mange forum.Serlig Møller får så det svir i dette forumet,nesten rart de eksisterer hvis alle er missfornøyde,men de selger jo et av de merkene med mest feil på og folk fortsetter å kjøpe så noen må de vel skylde på(Har selv en,men det er ikke Møller sin feil at den er på verksted hele tiden,lol ).Når det gjelder trimming av VAG biler så er det en kjent sak at du får problemer med automatgir og turbo så det er aldri firmaet som trimmer de sin feil at en får problemer hvis en gjør det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
DA er endelig saken ute av verden.

 

Møller fant brudd i kabelen til en magnetventil (hva nå enn det betyr). Nå går bilen så bra som aldri før.

 

Siste gang jeg bruker ikke-merkeverksted på en "dyr" bil.

6830669[/snapback]

Du skriver noe om ikke-merkeverksted.Har du vært innom et verksted mens du har skrevet denne tråden? I så fall er det nok noe muffens.Brudd på ledningen til magnetventilen har ikke det verkstedet noen mulighet til å overse da det vil stå i klartekst så det er noe som ikke stemmer.

Når det gjelder ikke-merkeverksted så er det nettop Møller som prøver å lage et opplegg for de beste mekanikerene m.fler da de har mistet mye av de beste folkene sine til ikke-merkeverksted og andre bransjer de siste årene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...