Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Mangler 2 og 3MZ. Hjelp? :O


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har pr skrivende stund ikke generell studiekompetanse, og det er noe jeg har tenkt å skaffe meg dette året. Så derfor har jeg planer om å ta 2 og 3MZ i år. Trenger hjelp med dette, så privatist kan bli litt i vanskeligste laget.

 

Har nettopp vært i militæret i ei uke, men måtte dimmitere pga. ryggproblemer.

Da jeg var der nede fikk jeg vite at jeg kunne ta 2 og 3MZ som kveldsundervisning, der jeg fikk tatt 2mz før jul og 3mz etter jul. Hadde jeg klarte det, kunne jeg begynt å studere på høgskolene allerede neste år. Dette kurset kan jeg vel neppe ta nå pga jeg ikke er i militæret lengere, men jeg skal ringe å høre med dem fordi.

 

Noen som vet hvordan jeg kan få tatt disse fagene dette skoleåret?

 

Mvh Mads

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Har pr skrivende stund ikke generell studiekompetanse, og det er noe jeg har tenkt å skaffe meg dette året. Så derfor har jeg planer om å ta 2 og 3MZ i år. Trenger hjelp med dette, så privatist kan bli litt i vanskeligste laget.

 

Har nettopp vært i militæret i ei uke, men måtte dimmitere pga. ryggproblemer.

Da jeg var der nede fikk jeg vite at jeg kunne ta 2 og 3MZ som kveldsundervisning, der jeg fikk tatt 2mz før jul og 3mz etter jul. Hadde jeg klarte det, kunne jeg begynt å studere på høgskolene allerede neste år. Dette kurset kan jeg vel neppe ta nå pga jeg ikke er i militæret lengere, men jeg skal ringe å høre med dem fordi.

 

Noen som vet hvordan jeg kan få tatt disse fagene dette skoleåret?

 

Mvh Mads

6647940[/snapback]

 

 

Sonans tilbyr undervisning slik at du kan gå opp som privatist. Er altså bare eksamenskarakteren som teller, ingen prøver eller innleveringer underveis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...