Gå til innhold

Mobil til musikk og bra kamera

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mobilen min tar nå snart kvelden, og meldinger er umulige å skrive, så når jeg får lønning så skal jeg ha ny mobil.

Den mest aktuelle er K800i med minnekort, er dette en mobil som passer mine kriterier bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville si det. Ellers har jo Nokia N73 et bra kamera på 3.2MP. K800i er en bedre kameratelefon enn N73. Den har bedre funksjonalitet på kameraet.

Vil si at hvis du skal ha en MP3-mobil med kamera så er W810i en telefon som passer bra. Hvis du skal ha en kameratelefon med MP3-spiller, gå fpr K800i. Hvis du trenger 3G gå for K800i, mens hvis du bor utenfor 3G-dekning så gå for W810i, den har EDGE.

Lykke til på jakten.

PS: Vil cu ha mer utfyllende svar bruk malen ;) Da er det lettere å hjelpe deg.

Skrevet (endret)

Har sett på 3 Q-tek telefoner, og 8310 og 8300 frister mest. Men jeg finner ingen spessielle forskjeller mellom de, bortsett fra at designet er litt annerledes, og at 8300 har mer positive tilbakemeldinger. Og selfølgelig prisen da. :hm:

EDIT: Vet forsåvidt at de ikke har så bra kamera, men er fristende å offre det egentlig. :)

Endret av Islanbadsj
Skrevet (endret)

Disse telefonene kjører Windows Mobile, noe som kan være vanskelig å bruke hvis du er vant til det vanlige S40 etc. ;) Hvertfall i begynnelsen.

Endret av MobilKnut
Skrevet
Det bryr meg ikke så mye, skal nok klare å sette meg inn i det. Men er det noen forskjell på 8300 og 8310?

6647329[/snapback]

Kan være at 8310 har snarveisknapper for mp3-spilleren. Leste noe om det i en artikkel på Amobil, men er ike helt sikker.

Skrevet (endret)

Jeg anbefaler K800i fordi kameraet er helt topp!

Mp3-spilleren er den samme som på W810 bare i andre farger og lyden er like bra som W800i.

Endret av Arjun Sivapalan

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...