Gå til innhold

Bærbar Pc, noe bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer en Bærbar pc til skole bruk, å seff litt gaming.

her er infoen om Bærbaren, er en Fujitsu Siemens!

15,4" skjerm i bredformat (1280 x 800 piksler) 512mb DDR-minne 80 GB harddisk 8x DVD dual-layer DVD/CD-brenner Radeon XPRESS 200M (128MB delt minne) 54 Mbps WLAN (b/g) 10/100 LAN + modem 4x USB, 1x FireWire (4-pin), lyd inn/ut 1 CardBus kortplass 4-in-1 kortleser: SD, MMC, Memory Stick, Memory Stick Pro VGA og S-Video-utgang (4-pins) + data veske medfølger!

klarer denne å kjøre BF2 å WoW. denne maskinen skal kjøpes av min onkel!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Radeon XPRESS 200M (128MB delt minne)
Jeg ville ikke kjøpt en bærbar PC med delt grafikkminne som spillePC. Har det selv, og grafikken min er ikke på topp akkurat. Kjøp en bærbar PC som har dedikert minne til grafikkortet.
Skrevet (endret)

skal kjøpe den av onkeln min!

hvordan er maskinen til WoW?

skal ikke spille så mye, men det blir WoW uansett!

Endret av mb_zzz
Skrevet

Delt minne er ikke bra til gaming nej, og du har fått med lite minne, men det kan så klart oppgraderes, men jeg ser ikke hvilken prosessor type laptoppen har`?

Skrevet (endret)

ankepunktene dine her er vell lite minne (512mb) siden skjermkortet¨må stjele minne av systemet..Integrerte skjermkort brikker egner seg ikke noe særlig til gaming nei. Skjermoppløsningen er heller ikke så veldig bra. Som tidligere spurt om..Hvilken prosessor står i maskinen..? Det har mye å si om det er en eldre type eller f.eks dual core som ville hjulpet betraktelig på ytelsen til maskinen..

Edit: er jo heilt grei til skolebruk da..;)

Endret av SunDance_Kid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...